• hey,

    ik ga in de zomervakantie naar Bulgarije( Sunny Beach) en ik zou graag een waterpijp hebben, zou je dat daar kunnen kopen ?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 14:52 ]

    vast wel :'D


    --

    Hier in Antwerpen verkopen ze die ook hoor. _O_

    Tuurlijk wel


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gewoon in Nederland ook wel hoor. In A'dam stik het zelfs van die dingen.


    Scream for mercy!

    milli0naires schreef:
    hey,

    ik ga in de zomervakantie naar Bulgarije( Sunny Beach) en ik zo graag een waterpijp hebben, zou je dat daar kunnen kopen ?

    Voor zover ik me herinner niet nee.
    'k ben daar ook geweest! =) Is echt prachtig gen vooral een leuk strand ^^. Veel plezier! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    milli0naires schreef:
    hey,

    ik ga in de zomervakantie naar Bulgarije( Sunny Beach) en ik zo graag een waterpijp hebben, zou je dat daar kunnen kopen ?
    Waarschijnlijk, in bulgarije vind je alles! Ik ben er al geweest. En het ligt aan de Zwarte Zee, dus ik denk wel dat je kans maakt op een waterpijp!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Voor zover ik me herinner niet nee.
    'k ben daar ook geweest! =) Is echt prachtig gen vooral een leuk strand ^^. Veel plezier! =)

    2 jaar geleden ben ik er ook al geweest wij zaten in hotel riu evrika en jullie ?

    huh? ik dacht dat ik hierop gerageeerd had? niet dan?
    Waarschijnlijk vind je het daar wel ergens. Hoewel je meestal enkel kleren enzo vind en prul vind. Mss als je goed uitkijkt, maar bulgarije is idd te lang geleden.


    Get outta my head!

    OuttamyHead schreef:
    huh? ik dacht dat ik hierop gerageeerd had? niet dan?
    Waarschijnlijk vind je het daar wel ergens. Hoewel je meestal enkel kleren enzo vind en prul vind. Mss als je goed uitkijkt, maar bulgarije is idd te lang geleden.

    zijn de kleren er eigelijk nep of niet ?

    denk het wel in turkije wat daar dicht bij ligt kom je ook om de haverklap die dingen tegen..


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    milli0naires schreef:
    (...)
    2 jaar geleden ben ik er ook al geweest wij zaten in hotel riu evrika en jullie ?

    Wij zijn drie jaar geleden geweest en zaten in Iberostar Tiara Beach ^^. 'k weet nog dat we een geweldige gids hadden die ons vanalles had verteld ivm omkoping in Bulgarije en een hotel dat elk jaar een centimeter of twee in de grond aan het zakken is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wij zijn drie jaar geleden geweest en zaten in Iberostar Tiara Beach ^^. 'k weet nog dat we een geweldige gids hadden die ons vanalles had verteld ivm omkoping in Bulgarije en een hotel dat elk jaar een centimeter of twee in de grond aan het zakken is.

    van dat hotel dat zakt weet ik niets , ik vind wel dat ze er mooie spullen verkopen vooral de pumps

    milli0naires schreef:
    (...)
    zijn de kleren er eigelijk nep of niet ?

    Uhu je kan 'dure' merken voor weinig geld kopen, dus is wel nep ja :'D

    @milliOnaires: 'k weet alleen nog dat ze daar ontzettend veel strandslippers verkochten ö. Nou dat hotel was trouwens een duur hotel, ergens op de dijk alleszins, maar weet niet meer welk :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Uhu je kan 'dure' merken voor weinig geld kopen, dus is wel nep ja :'D

    @milliOnaires: 'k weet alleen nog dat ze daar ontzettend veel strandslippers verkochten ö. Nou dat hotel was trouwens een duur hotel, ergens op de dijk alleszins, maar weet niet meer welk :'D

    ik heb ervan die slippers gekocht en die waren echt gemakkelijk en goed

    Waterpijp is lekker:9~


    everything you imagined, and more...