• One band, Our dreams, One Direction!





    they light up our world like nobody else !

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:53 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    btw, ik ga even naar beneden en zo eten.
    tot straks! xoxoxoxoxo


    Eetsmakelijk ^^

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    Ze is nieuw hier (:

    Aah oke (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Iedereen die nu gaat eten:
    EET SMAKELIJK<3
    xoxo


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    Ughh ik snap niet waarom mensen een helee dag met een glimlach op hun gezicht kunnen hebben.. na een tijd wordt het gwn creepy.
    (dat doet dus een jongen waarmee ik: Wiskunde, Natuurkunde, scheikunde en waarschijnlijk bio mee heb...)


    *Glimlach verdweint langzaam van het gezicht* ):

    ging ik gisteren foto's afprinten sloegen ze groen uit, doet mijn papa het, lukt het xD


    i'm broken, do you hear me.

    Nouis schreef:
    Ughh ik snap niet waarom mensen een helee dag met een glimlach op hun gezicht kunnen hebben.. na een tijd wordt het gwn creepy.
    (dat doet dus een jongen waarmee ik: Wiskunde, Natuurkunde, scheikunde en waarschijnlijk bio mee heb...)

    Dat is inderdaad creepy D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Narry schreef:
    (...)

    *Glimlach verdweint langzaam van het gezicht* ):


    Maar bij die jongen is het echt.. brr.. ik zit nu al 4 jaarbij hem in de klas;o


    What's so bad about being different?

    BAMBAMBAM, ik ben druk bezig met mijn leesautobiografie!
    wat een kut woord

    ik ben al over de helft volgens mij :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    BAMBAMBAM, ik ben druk bezig met mijn leesautobiografie!
    wat een kut woord

    ik ben al over de helft volgens mij :Y)

    Dat is makkelijk ;D
    Dat is toch dat je moet opschrijven wat je hebt gelezen? ('a)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nouis schreef:
    (...)

    Maar bij die jongen is het echt.. brr.. ik zit nu al 4 jaarbij hem in de klas;o


    Hahaha ik glimlach echt niet de hele dag hoor :p Ben nu alleen vrolijk/druk, geen idee hoe dat komt? En nog steeds hyper dankzij het feit dat 1D naar Nederland komt (:
    En indd dat is vast.... O.o

    Nouis schreef:
    (...)

    Maar bij die jongen is het echt.. brr.. ik zit nu al 4 jaarbij hem in de klas;o

    Lache :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Dat is makkelijk ;D
    Dat is toch dat je moet opschrijven wat je hebt gelezen? ('a)
    jup, maar ook wat je op de basisschool leuk vond om te lezen, waar de boeken over gingen en alles -.- ik heb een heel lul verhaal gehouden over Twilight en Harry Potter, ohja ook over Hoe overleef ik HAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IK BEN ZO ZO ZO BLIJ, dat ik niet meer bij zo een vies stink joch in de klas zit ;o ik zat 2 jaar bij hem in de klas. hij zette super rare filmpjes van zichzelf op youtube, hij had altijd zo een Rubiks Cube bij, en hij stonk het eerste uur naar zweet, en gebruikte geen deo. hij was zoooooo vies.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)jup, maar ook wat je op de basisschool leuk vond om te lezen, waar de boeken over gingen en alles -.- ik heb een heel lul verhaal gehouden over Twilight en Harry Potter, ohja ook over Hoe overleef ik HAHA.

    Haha, die las iedereen vvolgens mij! En Pinkeltje las ik ook altijd ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NIAM schreef:
    (...)jup, maar ook wat je op de basisschool leuk vond om te lezen, waar de boeken over gingen en alles -.- ik heb een heel lul verhaal gehouden over Twilight en Harry Potter, ohja ook over Hoe overleef ik HAHA.


    Als ik dat zou moeten maken zou ik er vast niet zo veel moeite mee hebben x'D Ik vind lezen pas iets van twee jaar leuk ofzo en daar voor las ik ook echt heel weinig (aa)