• Is echt de engste man op aarde. Seriously, we stonden te wachten voor dat lokaal, en toen kwam er een enge man aan. Toen zei een vriendin van mij: 'Straks is hij onze leraar' wij beide lachen, maar hij was het dus echt
    Hij is een beetje kalend, maar toch nog grijs haar.
    Een HUGE achterhoofd
    Een kromme neus
    Een bril die de hele tijd naar het puntje van zijn neus zakt
    Één scheel oog, de andere knijpt hij tot een spleetje
    Zijn onderlip is zowat dubbelgevouwen (als je van die zoembalippen maakt, weetjewel)
    Zijn bovenlip is aan de ene kant dikker
    En zijn kin steekt uit
    En hij stinkt (cat)

    Hebben jullie ook enge leraren? :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat klinkt als mijn vader(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hey dat lijkt me oude frans leraar wel :'D


    Shoganai i ne~

    -rent keihard voor jouw leraar weg-

    Ik heb niet echt enge leraren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet nog niet hoe mijn lectors er zullen uitzien..

    Sestican schreef:
    Dat klinkt als mijn vader(cat)

    Hahahah, sorry maar die was echt droog! ^^
    Maar dat klinkt niet echt leuk nee, zelf heb ik niet echt enge leraren. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jep. Levensbeschouwing.
    Vettig haar, rond brilletje, altijd een glimlach op zijn gezicht, een dikke rode wijnvlek aan de linkerkant van zijn gezicht en volgens mij scheert hij zich maar half, ofzo.
    Ook legt hij dingen altijd uitbeeldend uit :/ Als je het zou versnellen en op muziek zou zetten heb je een nieuwe videoclip.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    mijn wiskunde leerkracht stinkt hard, ze draagt bijna een week dezelfde kleren en heeft massas grote zweetplekken, het is echt erg, niemand durft om uitleg te vragen omdat ze dan heel dicht bij je komt staan

    O, mijn wiskunde leraar is zo uit een horrorfilm gestapt. Inclusief horrorlachje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sudowoodo schreef:
    -rent keihard voor jouw leraar weg-

    Ik heb niet echt enge leraren..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is vast een hele vriendelijke man. Of niet, dat kan natuurlijk ook. Hij zal ergens wel een goede kant hebben... Denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Het is vast een hele vriendelijke man. Of niet, dat kan natuurlijk ook. Hij zal ergens wel een goede kant hebben... Denk ik.


    The positivity! It burns!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    The positivity! It burns!




    Alles weer goed?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Het is vast een hele vriendelijke man. Of niet, dat kan natuurlijk ook. Hij zal ergens wel een goede kant hebben... Denk ik.


    stond hij achter je te bedreigen toen je dit typte?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    stond hij achter je te bedreigen toen je dit typte?


    Nee hoor, maar ik ken ook zo'n hele lelijke leraar en die is heel aardig xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, dat klinkt als een tot-levende-gekomen heks uit een sprookje. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.