• Welke celebrity, die de meeste niet leuk zouden vinden, vind jij wel leuk? (nerd)

    Ikzelf:


    Matt Smith


    Yannis Philippakis

    En heel stiekem vind ik Pete Doherty ook wel wat hebben :x



    En jullie?(flower)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:53 ]


    As travars

    Gaelic schreef:



    Andy Six :9~


    I love you Tim


    <3 him
    Matthew Lewis dus


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Regigigas schreef:


    Brendon Urieeeee



    JAAAAAAAAAAAAAAA!!

    en Slash :9~


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb altijd een crush op mensen die niet bestaan, personages uit boeken haha.
    Bijvoorbeeld:
    Sam en Caine uit Gone
    Gale uit The Hunger Games
    Derek uit The Darkest Powers
    Eragon en Roran uit het Erfgoed
    Cam uit Fallen
    En zo kan ik nog wel even doorgaan. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb altijd een crush op mensen die niet bestaan, personages uit boeken haha.
    Bijvoorbeeld:
    Sam en Caine uit Gone
    Gale uit The Hunger Games
    Derek uit The Darkest Powers
    Eragon en Roran uit het Erfgoed
    Cam uit Fallen
    En zo kan ik nog wel even doorgaan. :Y)


    CAINE. :9~
    GALE (&Cinna!). :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Parachutes schreef:
    Ik heb altijd een crush op mensen die niet bestaan, personages uit boeken haha.
    Bijvoorbeeld:
    Sam en Caine uit Gone
    Gale uit The Hunger Games
    Derek uit The Darkest Powers
    Eragon en Roran uit het Erfgoed
    Cam uit Fallen
    En zo kan ik nog wel even doorgaan. :Y)


    Jaaah dat heb ik ook altijd xD
    Sam en Caine zijn idd cool =D
    En wat echte personen betreft... Tja, degene op mijn profielplaatje he (krul)
    -geen idee waar die smiley trouwens op sloeg, misschien zijn haar toen ie nog bij de Jacksons zat? xD-
    -Oke, ik kan dus ook echt geen zin schrijven zonder er smileys in te stoppen... >.<-
    -Nou doe je het weeeeeer!-
    -pech gehad xD-


    There is freedom in the dark.

    Angela Gossow van Arch Enemy:



    Evanna Lynch:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stana Katic.
    Emily Deschanel.
    Dana Delaney
    Alan Rickman.
    En nog veel meer mensen.
    I know, weird.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jamess schreef:
    Angela Gossow van Arch Enemy:



    Evanna Lynch:



    Omg, ik ben zo verliefd op Angela!

    Verder M. Shadows ... Jacoby Dixx ... Zacky Vengeance en nog wat anderen die de veel hier als 'eng' bestempelen maar eigenlijk gewoon te cute voor woorden zijn.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Omg, ik ben zo verliefd op Angela!

    Verder M. Shadows ... Jacoby Dixx ... Zacky Vengeance en nog wat anderen die de veel hier als 'eng' bestempelen maar eigenlijk gewoon te cute voor woorden zijn.:Y)

    Toen ik erachter kwam dat de zanger van Arch Enemy een vrouw was, zat ik echt met zon WHUUUUT face te kijken xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    Toen ik erachter kwam dat de zanger van Arch Enemy een vrouw was, zat ik echt met zon WHUUUUT face te kijken xD


    Oh nee, bij mij liet iemand zien van 'Omg, luister naar deze chick!' en toen zag ik een filmpje. Ik vond het verrassender om te ontdekken dat Bill een man is dan Angela een vrouw ... Hoewel ik het waarschijnlijk ook niet zou verwachten als ik eerst de muziek had gehoord voor ik 'r erbij zag. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Oh nee, bij mij liet iemand zien van 'Omg, luister naar deze chick!' en toen zag ik een filmpje. Ik vond het verrassender om te ontdekken dat Bill een man is dan Angela een vrouw ... Hoewel ik het waarschijnlijk ook niet zou verwachten als ik eerst de muziek had gehoord voor ik 'r erbij zag. :'D

    Als ze grunch dan merk je niet eens dat ze een vroeg is. Respect voor haar!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.





    Ik heb een crush op... Jawel... Marilyn Manson :$


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dat gastje dat albus potter speelt, ook al is hij meer als 2 jaar jonger. :3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 22:21 ]


    Save me from myself.



    Shaun Diviney

    Like, dat is wel te zien waarom :9-


    -