• Dit is Nero. Hij is één van mijn katten. En hij is heel charmant.
    Zo zit die kat dus echt heel vaak x'D Als je vervolgens foto's van hem gaat maken, blijft hij gewoon enkele minuten stokstijf zo zitten, terwijl hij naar je staart met een 'wat mot je?' blik :Y)

    Al mijn katten zijn enigzins apart, maar qua houdingen en gedrag stijgt Nero er toch wel met kop en schouders bovenuit x] *zowel letterlijk als figuurlijk, gezien dat beest bijna een meter lang is D:*

    In ieder geval, hebben jullie ook zulke charmante katten? (cat) Of andere dieren.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:48 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    WTF NERO D:

    IS ie maar een meter? Hij komt tot op jullie aanrecht O-o
    Als je me trouwens die foto van Mycroft stuurt dan kan ik die ook hier zetten :Y)

    Nouja, als troost: RECHTER BAS



    BASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBAS
    BASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBAS
    BASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBAS[/13BASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBAS
    BASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBAS[/14BASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBASBAS
    BASBASBASBASBASBASBASBASBABASBASBASBASBASBASBASBAS

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind Nero eng (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een coole cat :3
    Onze hond ligt ook weleens op z'n rug, en dat is ook heel charmant.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    OMG wat een schatje!
    Ik had een paard dat het altijd leuk vond om te proberen uit de weide te ontsnappen om het gras aan de andere kant van de draad te eten terwijl dat exact hetzelfde gras was als in de wei, gelukkig stopte dat wel toen we de afsluiting van de weide vernieuwde (cat)


    The soul needs autumn.

    Ik vind hem echt vet.
    De onze gaat echt heel vaak zo charmant liggen wanneer je hem aait :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hahaha, geniale kat. ;D
    De meest aparte kat van ons springt zonder enig aankondigend miauw op je schoot en kent ook geen schaamte. (: Verder kan ie omslaan in een monster als hij eten ziet. ;3


    You are beautiful, you are love.

    wat een leukerdje :9~
    Ik heb een maf konijn. Onze Rambo is helemaal zwart, enorm ongeduldig en als je hem aait gaat hij knorren. als je hem dan nog als een baby in je armen houdt (op zijn rug dus) en over zijn buikje kriebelt, gaan zijn ogen dicht en heb je net zo'n dooie pop in je armen -.-


    Miep

    Mijn kat maakt altijd hele vieze geluiden als hij ergens likt waarvan je dat liever niet wilt zien (cat)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Awesome kat. Ik ben verdoemd tot geen huisdieren :c

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:07 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn kat is, ah, mijn kat.
    Ik mag hem altijd strelen (zelf over zijn buik), oppakken, hij zal dan over mijn rug en armen lopen (je moet weten dat hij ook een grote kat is dus da's niet handig)...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil ook een kat! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Scary cat is scary (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn kat Pom is gewoon vreemd.






    26 - 02 - '16

    hahahaha, ik heb ook een heel charmante kat. Op het moment even geen leuke foto's op mijn laptop, maar ze kan in elk geval wel heel goed boos kijken :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CURLYMONSTER schreef:
    Awesome kat. Ik ben verdoemd tot geen huisdieren :c


    •*• Lululu •*•