• morgen moet ik heerlijk tot 5 uur naar school:Y) en ik kan tot 5 uur met een loeizwarte tas gaan sjouwen(cat) (neej we hebben geen kluisjes)

    maar opzich is dat het probleem niet.
    ik moet dus om 06:00 op om de bus van 07:09 te kunnen halen zodat ik om 8:30 op school kan zijn. maar mijn school is in tweeën gedeeld. het theorie gedeelte zit in presikaaf (MBO) en de praktijk in velp (VMBO)
    dus.. kan ik ook nog eens naar velp gaan reizen nadat ik in presikaaf les heb gehad. dus, nu ben ik nog een half uur verder van huis.

    aan het einde van de dag dus om 17:00 kan ik weer 10 minuten lopen naar de halte (als ik pech heb kan ik nog eens een half uur wachten op de volgende bus) inmiddels kwart over 5 half 6..
    dan nog in de bus naar het station (half uur). wachten op het station meestal half uur. daarna nog één half uur in de bus. WEER overstappen en dan een kleine tien minuten xD dus rond 6 uur half 7 EINDELIJK thuis.
    kan aantafel schuiven (of ik moet het zelfs op gaan warmen) daarna mijn konijnen & cavia's verzorgen ook een klein uurtje mee bezig. lekker douchen (huiswerk laat ik zitten xD) en dan tot half 11 niks doen en dan naar bed. jeuj wat een zeer zinvolle dag ik ben helemaal tot op het bod koud als ik thuis ben:|

    jeetje ik heb zo'n pishekel aan de donderdagen(cat)
    wie heeft er nog meer van die rot dagen tussen zitten???

    *hihi sorry moest even zeuren(baby) *

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:10 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb een rotdag... hele tijd maar huilen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben er vandaag achter gekomen dat ze een derde pauze bij gaan lassen, omdat (waarschijnlijk) de ouders van de brugjes hebben geklaagd over het lange les hebben van hun kinderen. Nu zijn we een kwartier later uit. Is niet zo'n ramp ofzo, maar is niet leuk!
    Maar dat van jou lijkt me nog vervelender :(


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nu moet ik dit even zeggen: IK WOON IN RHEDEN DAT IS DICHTBIJ O.O


    We can't spend our lives waiting to live.

    hahahah
    en ik woon in ELST!(AA)
    oook dichtbij:O
    en ik moet om 8.15 op schoool zijn, en dus om 6.30 opstaan.. maar dat van jou is rottiger!

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:25 ]


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Ik moest van het eerste tot het echtste vandaag
    Ik dacht echt dat ik dood ging


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    No more high school for me. Ik heb het erop zitten, maar veel succes! You'll make it (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:30 ]


    I love you Tim

    Vooral maandag, heb dan gym. xD
    En vandaag was ook een rotdag. --"


    Take me to wonderland

    ik moet morgen kanoën met slecht weer;(


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Elke dag tot het 8e of 9e is ook niet leuk, (bloos)

    Bah, ja ik haat donderdagen ook, van 8.30 tot 17.20. Pfft.


    Your make-up is terrible

    Ik heb morgen geluk; tot 13:00.
    Veel succes you all.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Vrijdag om half 10 beginnen, 2 engels lessen, 1 tussen uren, en daarna nog 3 andere lessen. Maar meestal word dat wel verschoven, dus zijn we soms 3 uur al klaar, maar goed die stomme tussen uren BLIJVEN zitten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    omfg, om 6u opstaan! :| En ik vind om half 8 opstaan al zo erg O.o


    Don't leave me with nowhere to go.