• Echt he?
    Ik doe dus aan hockey en laatst was er op onze club een bovenlander tournooi.
    Voor de kleinere kindjes, kregen ze clinics enzo.
    Daar deden ze dus serieus, dode mieren.
    Als er "Dode Mieren" werd geroepen over het veld moesten die kindjes op hun rug gaan liggen en als een of andere debiel gaan spartelen.
    Onze trainer vond het wel leuk om in te voeren. Dus tijdens iedere training; 'Dode Mieren' gaan wij op de grond liggen spartelen.
    Charming. Maar niet heus -.-
    Wie heeft er ook van die rare, oncharmante dingen


    Miep

    Ik gelukkiv niet ;')
    Ik moeg hooguit als straf met het hele team 10 rondjes extra rennen :/


    •*• Lululu •*•

    Nah, ik ben slechts een wedstrijdzwemmer, het vreemdste wat wij moeten doen is Vlinderslag-armen, borstcrawl-benen. Je ziet er dan wel uit als een spast.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    O god. :'D
    Ben ik even blij dat ik niet op een sport zit. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    HAHA, ik zou echt in een deuk liggen elke keer :'). Maar nee, wij doen zulke dingen niet. Het grappigste wat we doen is, "hakkebillen" en je benen naar buiten en binnen draaien voor je lies en zo. En dat is niet eens grappig.


    The odds are néver in our favor.

    Haha(:
    Ik gelukkig niet(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haha, omg.

    Ja, wij doen rare dingen, maar die zijn eigenlijk best grappig. Teveel om op te noemen, maar dat krijg je met toneel :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mihi
    Is achterstevoren, zonder zadel op je paard zitten gek genoeg?? ^^
    Lol, ik ben blij dat we iig geen heel oncharmante dingen kunnen doen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Kyoshi schreef:
    HAHA, ik zou echt in een deuk liggen elke keer :'). Maar nee, wij doen zulke dingen niet. Het grappigste wat we doen is, "hakkebillen" en je benen naar buiten en binnen draaien voor je lies en zo. En dat is niet eens grappig.


    dat doen wij ook. dan gaan we staan dansen (:


    Miep

    Hahaha.
    Bij de handbal gingen we altijd lang en kort schaatsen dat is het enige wat ik me op dit moment kan bedenken. De rest is nogal standaard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whahah, dat is echt geweldig ;)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Mijn voetbalteam zou vrolijk meedoen. Ik heb dan ook echt een stelltje downies in mijn team :'D

    Barnabas schreef:
    O god. :'D
    Ben ik even blij dat ik niet op een sport zit. XD

    This, alleen moeten we bij de gym zo geweldig push-ups doen en rondjes rennen. >__>

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:08 ]

    Ik heb jaren aan een stuk gevecht sport gedaan.
    Als opwarming kregen we echt wel leuke dingen, zoals haasje over en stuff.
    Maar omdat ik redelijk klein ben, kon ik niet over de grotere mensen springen wat dus maakt dat ik ooit eens met mijn benen achter iemand ben blijven haken en op mijn gezicht was gevallen:W
    Het deed echt pijn, maar was zo grappig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wij moeten bij de warming up onze handen naast ons laten hangen en ze dan met onze voeten aantikken. Lijkt op hakken-billen maar dan gooi je je hielen meer naar de zijkanten toe. Ziet er niet uit (cat) En we moeten ook onze heupen los draaien bij het stretchen, dus stilstaan, je handen op je heupen en doen alsof je het laatste stukje van de macarena heel overdreven aan het doen bent x'D


    From these ashes, I will rise