• Hoihoi!

    Ik zit al langer met dit idee, maar ik heb nog niks uitgewerkt omdat ik eerst wil weten wat mensen hier van vinden.

    In het heel erg kort:
    Het is de bedoeling dat we met zijn allen meeten en dan een speurtocht doen (bijvoorbeeld in groepjes, of in één groep). Simpel :3

    Mocht hier animo voor zijn, dan weet ik geen datum, want dan ga ik dat natuurlijk uitwerken en wachten op een dag waarop veel mensen (en ikzelf) ook echt kunnen, zodat het extra leuk wordt. Dat betekent wel dat deze meeting hoe dan ook gaat plaatsvinden in Amsterdam, want daar woon ik en ik ken die stad goed. Dus een leukere tocht n.n

    Het kan dus zijn dat jullie mij moeten zoeken voor de meeting begint of dat ik gewoon meeloop (eventueel samen met iemand die het leuk vind om te helpen zou heel fijn en vooral gezellig zijn :3)

    Voor de vorm nog even een leuke poll, want dan hoef ik niet te turfen, ha!

    Wat vind je van een speurtocht als meeting? (Of een meeting als speurtocht ;D)

    50.0% (16 stemmen)
     
    Leuk!

    46.9% (15 stemmen)
     
    Leuk, maar te ver weg.

    3.1% (1 stem)
     
    Niet leuk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lijkt me erg leuk c: Gezien A'dam niet heel ver is, is de kans ook vrij groot dat ik wel kan komen ;3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha, dat lijkt mij echt geweldig. Ik ben voor.


    Happy Birthday my Potter!

    Backbiter schreef:
    Lijkt me erg leuk c: Gezien A'dam niet heel ver is, is de kans ook vrij groot dat ik wel kan komen ;3


    Your make-up is terrible

    Leuk ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Superleuk!! Een soort scavenger hunt ofzo?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Superleuk!! Een soort scavenger hunt ofzo?


    Dat weet ik niet, want ik weet niet wat dat is (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, want ik weet niet wat dat is (cat)


    Google is U'r best friend ^^

    A scavenger hunt is a party game in which the organizers prepare a list defining specific items, which the participants – individuals or teams – seek to gather all items on the list – usually without purchasing them – or perform tasks or take photographs of the items, as specified.[1] The goal is usually to be the first to complete the list, although in a variation on the game players can also be challenged to complete the tasks on the list in the most creative manner.

    Leuk, maar te ver weg. Slechts 0 seconden lopen. Helaas.
    Nee, slecht grapje. Het lijkt mij wel leuk, haha. Ik woon toch in Amsterdam c:
    Hangt alleen van school af en de tonnen met huiswerk die ik ga krijgen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jorah schreef:
    (...)

    Google is U'r best friend ^^

    A scavenger hunt is a party game in which the organizers prepare a list defining specific items, which the participants – individuals or teams – seek to gather all items on the list – usually without purchasing them – or perform tasks or take photographs of the items, as specified.[1] The goal is usually to be the first to complete the list, although in a variation on the game players can also be challenged to complete the tasks on the list in the most creative manner.


    Ach, ik dacht dat jij dat wel voor me over had ;3 Maar zoiets bedoel ik niet per se... Sowieso dingen met veel aanwijzingen die ook betrekking hebben op de stad en eventueel de geschiedenis etc. (staat leuk op mijn CV namelijk en past bij mijn opleiding n.n)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Apostrophe schreef:
    Leuk, maar te ver weg. Slechts 0 seconden lopen. Helaas.
    Nee, slecht grapje. Het lijkt mij wel leuk, haha. Ik woon toch in Amsterdam c:
    Hangt alleen van uni af en de tonnen met werk die ik ga krijgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, dit klinkt echt geweldig ^^
    Het hangt bij mij ook van school (en werk) af. In een vakantie zou mij eigenlijk beter uitkomen ^^ (oké, ik moet dan eigenlijk leren voor school examens, maar één dagje vrij kan wel ^^)


    Stenenlikker

    Oooh dat lijkt me echt tof! Amsterdam is alleen wel een beetje ver, dus ik zou echt alleen in het weekend kunnen komen.

    Monet schreef:
    Oooh dat lijkt me echt tof! Amsterdam is alleen wel een beetje ver, dus ik zou echt alleen in het weekend kunnen komen.


    Life is a beautiful struggle

    Lijkt me erg leuk! Of dat iedereen dan opdrachten moet doen. Ik wil wel meehelpen, al ben ik nog maar 1 keer in a'dam geweest.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Monet schreef:
    Oooh dat lijkt me echt tof! Amsterdam is alleen wel een beetje ver, dus ik zou echt alleen in het weekend kunnen komen.


    wat was dit ookalweer