• Hey,

    net was er op sommige plekken in NL een aardschok te voelen, van BE weet ik het niet. Hebben jullie het gevoeld?

    Mijn zus en ik waren alleen thuis en we zaten beneden, we dachten aan allerlei boze geesten enzo fail =x


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik woon in west vlaanderen, belgie en heb nies gevoeld

    WEAREYOUNG schreef:
    helemaal niks. 8D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    WEAREYOUNG schreef:
    helemaal niks. 8D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    WEAREYOUNG schreef:
    helemaal niks. 8D


    (Be)lieve in (you)rself

    WEAREYOUNG schreef:
    helemaal niks. 8D


    Behind the laughter it actually means something.

    WEAREYOUNG schreef:
    helemaal niks. 8D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja, ik voelde het overduidelijk. Ik was in Nijmegen. Op het moment dat het gebeurde begonnen de kasten te schudden en de deuren te trillen. Kind of freaky ;'D


    I love you Tim

    Dat was zeker in het oosten/noorden van NL?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ja ik woon in Velp, dat is vlakbij Duiven en oh wat was dat raar! Ik zat op de bank en de grond begon eerst langzaam te trillen en toen twee grotere klappen en toen nam het af. Wij bleven nog rustig maar mijn hond Luna begon heel onrustig te doen. Zo creepy! In Nederland!


    Here & Now

    JA! ik zat op de bank, en toen voelde ik wat schokken. Ik dacht echt; 'wtf' en ging toen maar weer verder lezen.


    Destroy what destroys you.

    iPotter schreef:
    Hier in België was niets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik woon ergens in provincie groningen (Stadskanaal). Maar heb niks gevoeld ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Nothing. Maar ik kreeg wel een sms-je van Simone, had er niet op gereageerd omdat ik dacht dat ze een grapje maakte. Wist ik veel dat er 2 actieve breuklijnen zijn in Nederland :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Asmodeus schreef:
    (...)
    HEE DIE VAN MIJ OOK.
    Welke schooll?

    ECHT OMG, De Amersfoortse Berg haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik was aan het werk bij het epicentrum, Nijmegen. En nog voel ik helemaal niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.