• Disney Descendants
    September 2015 - Het is jaren na alle bekende disney verhalen; doornroosje, sneeuwwitje, de leeuwenkoning, de kleine zeemeermin... en nu zijn alle zoons en dochters verenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.



    "No one is too old for a fairytale."






    Rollen VOL
    Naam • Ouders //Faceclaim// Leeftijd/Schooljaar - Username [Pagina] [Reservering]

    Good guys
    ? • Rapunzel en Flynn //Finn Harries// ?/? - Belmont [?] [2/09]
    Kevin Josiah Abu Randolf • Aladdin en Jasmine //Marlon Teixeira// 17/7 - SiriuslyBlack [1.12] [2/09]
    Araldo Aurelio Ramos • Sleeping Beauty //?// 17/7 - Alastor [1.8] [2/09]
    Patch • Mad Hatter en White Queen //Dylan O'Brien// 7/17 - IJsvogel [1.3]
    Liam Peter Cooper • Wendy //?// 14/4 - Sneeuwkit [1.8] [3/09]
    Cameron Sim Kingsley • Simba //?// 7/17 - Ziegler [1.6] [3/09]
    Gregor • Olaf //Lucky Blue Smith// ?/? - Leithold [1.9] [3/09]
    Jack Abaddon Skellington • Jack the Pumpkin King //Miles McMillan]// 18/7 - SiriuslyBlack [1.12] [3/09]
    Sebastian Hunter Ryder • Tinkerbell //Steven Krueger// 16/6 - WeasIey [?] [3/09]
    Archer Richard Hood • Robin Hood //Josh Hutcherson// 16/7 - Beaufort [1.8]
    Geronimo Ezra Bear • Bagheera en Baloo //Sonny Henty// 17/7 - ChocoIate [1.9] [4/09]
    Arianna Emilia Frost • Elsa en Jack Frost //Taylor Momsen// 16/6 - BIack [1.4]
    Blakely Caitlyn Tremaine-Charming • Cinderella //Magdalena Zalesjka// 18/7 - ChocoIate [1.2] [2/09]
    Melody Erica • Ariel //Danielle Jackson// 16/6 - Belmont [1.5]
    Evelyn Ryder • Flynn en Rapunzel //Bridget Satterlee// ?/? - EthereaI [1.6] [2/09]
    Elif Aleyna Rider • Flynn en Rapunzel //Bridget Satterlee// ?/? - Illicit [1.6] [3/09]
    Celeste Apollonia Coral • Belle en Beast //Daria Sidorchuk// 6/16 - SiriuslyBlack [1.3] [2/09]
    Stella Marley Hope White • Snowwhite //Lily Collins// 17/6 - Gunnulfsen [1.10]
    Rose Aurora Hunter-Blanter • Sleeping Beauty //Amanda Seyfried// 17/7 - WeasIey [1.8]
    Pepper Catherine Kingsleigh • Alice //Scarlett Leithold// 17/7 - Leithold [1.6] [3/09]
    Phoebe Alice Kingsleigh • Alice //?// ?/? - Belmont [1.9] [3/09]
    ? • Merida //Jane Lévy// ?/? - Fillion [1.11] [3/09]
    Marley Emilia Edwards • Tianna en Naveen //?// 17/7 - Illicit [1.8] [3/09]
    Mei Yu Li • Mulan //Arden Cho// 16/6 - Beaufort [1.8] [4/09]
    Fallon Annabelle Hester • Timon en Pumba //Kalani Hilliker// 6/16 - Ziegler [1.8] [4/09]

    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira //Christopher Mccrory// 17/7 - BIack [1.1]
    Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen //Mikkel Jensen// 17/7 - Beaufort [1.4]
    Oliver James Hook • Captain Hook //Francisco Lachowski// ?/? - Proprius [1.9] [2/09]
    Bassam Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// 17/7 - Gunnulfsen [1.7]
    Dante Axl Diaval Delirium • Maleficent //?// 18/7 - Magnus [1.11]
    Vaughn Kayden Sparrow • Jack Sparrow //Diego Barrueco// 17/7 - Illicit [1.9] [3/09]
    Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith • Red Riding Hood //Mikey Murphy// 16/6 - BIack [1.9] [4/09]
    Cornelius Eloi Facilier • Doctor Facilier //Joshua Williams// 18/7 - Greedling [1.11]
    Madilyn Raven de Vil • Cruella de Vil //Piper America// 17/7 - Leithold [1.2] [2/09]
    Zoë Lyra Heart • Queen of Hearts //?// 18/7 - Meraki [1.10] [2/09]
    Serenity Jade Walker • Rumpelstiltskin //?// 16/6 - Alastor [1.7]
    Zuleika Cayenne Sheba Calbaith • Hades //Luanna Perez// 16/7 - Magnus [1.7]
    Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase • Ursula //Margot Robbie// 17/7 - WeasIey [1.12] [4/09]





    "Never grow up."


    Invullen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Jaar - zie informatie -
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Familie
    • Relaties
    • Extra


    Informatie
    Meer volgt.
    Jaarlagen
    • 10/11 - Eerste
    • 11/12 - Tweede
    • 12/13 - Derde
    • 13/14 - Vierde
    • 14/15 - Vijfde
    • 15/16 - Zesde
    • 16/17 - Zevende

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeen komen met de andere kinderen.

    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy -

    Locatie




    Dorms
    Girls
    Room one
    Chamber of thorns.
    • Stella Marley Hope White - Snow White
    • Melody Erica - Ariel
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming - Cinderella
    • Rose Aurora Hunter-Blanter - Sleeping Beauty
    • Arianna Emilia Frost - Elsa en Jack Frost

    Room two
    Mermaid lagoon.
    • Evelyn Ryder - Rapunzel en Flynn
    • Madilyn Raven de Vil - Cruella de Vil
    • Pepper Catherine Kingsleigh - Alice
    • Elif Aleyna Rider - Rapunzel en Flynn
    • Zoë Lyra Heart - Queen of Hearts

    Room three
    Cristal room.
    • Serenity Jade Walker - Rumpelstiltskin
    • Celeste Apollonia Coral - Belle en Beast
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase - Ursula
    • Fallon Annabelle Hester - Timon en Pumba
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith - Hades

    Room four
    Room name.
    • Dochter Merida
    • Marley Emilia Edwards - Tianna en Naveen
    • Phoebe Alice Kingsleigh - Alice
    • Mei Yu Li - Mulan
    Boys
    Room five
    Room of fire.
    • Gregor - Olaf
    • Bassam Hashim Sultan - Jafar
    • Zayko Scar von Ardon - Scar en Zira
    • Patch - Mad Hatter en White Queen
    • Vaughn Kayden Sparrow - Jack Sparrow

    Room six
    Room name.
    • Zoon Aladdin en Jasmine
    • Sebastian Hunter Ryder - Tinkerbell
    • Dante Axl Diaval Delirium - Maleficent
    • Zoon Jack the Pumpkin King
    • Araldo Aurelio Ramos - Sleeping Beauty

    Room seven
    Room name.
    • Oliver James Hook - Captain Hook
    • Archer Richard Hood - Robin Hood
    • Cameron Sim Kingsley - Simba
    • Zoon Rapunzel en Flynn
    • Zoon Rapunzel en Flynn

    Room Eight
    Room name.
    • Bran Mirza Allistair Mills - Evil Queen
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith - Red Riding Hood
    • Liam Peter Cooper - Wendy
    • Geronimo Ezra Bear - Bagheera en Baloo
    • Cornelius Eloi Facilier - Facilier

    If you have ideas for names, let me know!
    Wie missen er nog?


    Regels
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 23:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een jongen? Bqd guy zoon van the evil queen :3?
    Zevende jaars

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 13:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik girl van de bad guys? Dochter van Cruella de Vil graag ^^

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 13:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jullie staan erbij ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een meisje?


    take me back to the basics and the simple life

    Sure! Good or bad?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 13:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    "I'm surrounded by idiots."




    Face Claim; Christopher Mccrory.

    Leeftijd
    Zeventien.

    Geslacht
    Mannelijk.

    Jaar
    Zeven.

    Innerlijk
          Over het algemeen is Zayko een lastige jongen om mee om te gaan, hij sluit zich af van de meeste mensen en is erg afstandelijk. Zayko heeft wel een paar close vrienden, maar hij stelt zich niet makkelijk open om andere vrienden te krijgen en hij is dan ook niet bepaald warmhartig tegenover degene die dat niet zijn. Verder is hij makkelijk opgefokt, hij wordt snel boos of humeurig en is erg beschermend over degene die dicht bij hem staan, misschien wel iets té beschermend, op het randje van bezitterig.
          Hij kan echter een gezellige idioot zijn als je zijn hart gewonnen hebt - en als je hem genoeg alcohol en wiet gegeven hebt. Als hij openlijk is tegen je, dan beteken je veel voor hem, want er zijn maar weinig mensen tegen wie hij zo doet. Hij voelt zich echt alleen maar comfortabel in het kleine groepje beste vrienden dat hij heeft en hij is dan ook blij dat hij hen heeft, aangezien hij meer aan hem heeft dan zijn echte familie.
          Zayko heeft behoorlijk zware dyslexie en een moeite met leren. Voornamelijk door het gebruik van veel verdovende middelen is zijn concentratie vermogen er laag en raakt hij snel gefrustreerd. Hij spendeert liever zijn tijd met een joint en een fles alcohol dan dat hij zijn huiswerk maakt, maar als hij dit jaar zijn best niet doet, heeft hij een grote kans dat hij niet over gaat. De afgelopen jaren is hij overgegaan met behulp van zijn vrienden, maar zij kunnen niet voor eeuwig alles voor hem doen.
          Zayko is een enorme denker. Hij overdenkt alles en dat kan op sommige moment nogal wat lastig zijn. Als hij alcohol of wiet gebruikt heeft, maakt hij veel sneller beslissingen en hoeft hij niet constant om te gaan met die mijlenlange gedachten stromen, waardoor alles in zijn hoofd gewoon een stuk rustiger is. Hij is er nooit op getest, maar Zayko heeft een milde vorm van ADHD waardoor concentratie voor hem vreselijk lastig is en hij ook moeite heeft om zich op één ding te focussen, met wiet, verminderd hij dit en voelt hij zich al snel een heel stuk relaxter.
          De jongen voelt zich aangetrokken tot het "donker" en komt meestal een beetje shady over, maar het is meer een facade. Hij is eigenlijk niet zo heel shady, maar vind het vooral fijn als mensen dat van hem denken en daarom uit de buurt van hem blijven.
          Als laatste heeft hij een gigantische guitly pleasure, namelijk musicals. Hij is daar echt verslaafd aan, maar Melody is de enige die daar van weet.

    Uiterlijk
    Face Claim; Christopher Mccrory.

    Geschiedenis
          De vader van Zayko - Scar von Ardon - is overleden in een gevecht met zijn oom Simba. Hij heeft hem nooit leren kennen, maar alleen maar van hem gehoord via zijn moeder. Zira von Ardon raakte zwanger van Zayko vlak voordat Scar overleed en is ongeveer gelijk geboren met Simba, die zijn achterneef is.
          Zayko zijn Moeder dood gegaan terwijl ze met Zayko in de auto het water in reed. Ze had teveel gedronken en raakte controle kwijt over het stuur. Dit gebeurde toen Zayko elf jaar oud was. Hij wist te ontsnappen, maar zijn moeder niet en sindsdien woont hij bij Simba, Nala en Cameron. Hoewel hij daar amper is, omdat hij de plek het liefst ontwijkt. Hij geeft Simba de schuld van de dood van zijn moeder, omdat de dood van Scar ervoor zorgde dat ze ging drinken. Hij heeft nog regelmatig nachtmerries van het ongeluk en slaapt slecht omdat hij die wil vermijden, maar hij heeft hier nog nooit iemand over verteld.

    Familie
    x Vader Scar vor Ardon †
    x Moeder Zira von Ardon †
    x Neef Cameron Sim Kingsley.
    x Oom Simba Kingsley.
    x Tante Nala Kingsley.
    x Oom Mufasa Kingsley.
    x Tante Sarabi Kingsley.

    Relaties
    • Melody nog geen achternaam
          hang out buds aka good friends beste beschrijving evah, also she wants to do him, but he doesn't know cause he is stupid.
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming
          good friends aka smoke buds.
    • Cameron Sim Kingsley
          hij heeft een hekel aan hem, maar Cameron probeert constant vrede met Zayko te sluiten. Iets wat Zayko absoluut niet ziet zitten en vreselijk irritant vindt, which he is tho, veel te lief en zo.
    • Bassam Hashim Sultan
          best friends bromance.
    • Madilyn Raven de Vil
          friends and also a bit friends with benefits sorta, u know.
    • Rose Aurora Hunter-Blanter
          is ook een vriend, ze is net zoals Sam, Blake en Mel part of the Badass Best thinges I forgot the name oops.

    Extra
          Zayko is bijna tachtig procent van de tijd stoned - dumbass - en hij is ontzettend bang voor water, omdat hij niet kan zwemmen en door het ongeluk met zijn moeder.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 13:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik de dochter van Peter Pan? En als dit niet kan van Captain Hook.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 13:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Mag ik de dochter van Peter Pan? En als dit niet kan van Captain Hook, beiden als bad persoon maar.

    Ik zet je als Peter bij "good guys", je personage hoeft dan niet perse goed te zijn, maar het gaat om de ouders (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Ik zet je als Peter bij "good guys", je personage hoeft dan niet perse goed te zijn, maar het gaat om de ouders (:


    Ah oké! Thanks c:
    Dan ga ik een faceclaim en dergelijke zoeken. c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    BIack schreef:
    Sure! Good or bad?


    Good, ik denk nog even na over de ouders (:


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik de dochter van de Queen of Hearts en de zoon van Captain Hook?


    everything, in time

    Ik doe toch maar niet mee, want ik ben toch bang dat ik geen tijd genoeg heb. Sorry voor de moeite die je hebt gedaan om mij in de lijst te zetten..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hm... Mag ik misschien de dochter van Belle en Beast? (ik weet niet of dit als slecht of goed wordt gezien haha). Eigenlijk wil ik ook nog een jongen maar dan moet ik even over de ouders nadenken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mag ik een dochter van Hercules en Meg (good guys) en een zoon van Jafar (bad guy)?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Als jongen dan misschien de zoon van Aladdin en Jasmine?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel