• Echt hoor. We hadden vanmiddag dus pauze (goh) en ik zit zo te praten met vriendinnen en melig te doen (doen we altijd), zegt J zo van: ''Wedden dat jij het geen week vol houdt om je mond dicht te houden?'' En natuurlijk heb ik die uitdaging aangenomen! Ik krijg van elk een euro als ik mijn mond dicht houdt deze hele week. Maar nu moet ik donderdag samen met J de toekomstige eerstjaartjes begeleiden. Dus dat was niet zo slim... Maar nu heb ik gezegt dat ik alleen met schooldingen dan moet praten, moet nog een antwoord terug krijgen:P.
    Niet slim eigenlijk, want nu moet ik hun betalen als ik volgende week tóch praat.

    Maar om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie wel eens een weddenschap afgesloten wat je beter niet kon doen?

    Edit:
    1e dag, Maandag:
    YES! Ik heb het overleefd! FEESTJE! *deelt taart uit*
    Iedereen uit mijn klas en uit andere klassen zijn nu onderling aan het wedden hoelang ik het uit houdt. Mooi niet dat ik ga stoppen, het is hilarisch! (hoera)


    2e dag, Dinsdag:
    HA! Nog een dag volgehouden! Nu probeert iedereen me steeds te laten schrikken zodat ik een gilletje sla, geen denken aan!


    3e dag, Woensdag:
    Whhahah het gaat echt lekker, nog even en het geld komt lekker binnen, haha! Alleen was het vandaag wel even moeilijk, want we hadden met bio practicum, en we moesten samenwerken. Dus ik zo alles steeds moeten gebaren (had geen papier bij me, mocht niet) en uiteindelijk heb ik niet eens meer geprobeert te discuseren en heb maar gedaan zoals mijn partner het ook deed, hahah.


    4e dag, Donderdag:
    Ik heb gepraat.
    Maar! Ik had toestemming gekregen! Want ik moest groep 8-ers begeleiden en rondleiden door de school en ze dingen vertellen. Ik mocht vandaag dus dan wel praten. Maar morgen houdt ik weer lekker mijn mondje dicht:Y)


    Laatste dag, Vrijdag:
    JA! JAA! JAAAA HET IS GELUKT! sorry voor hoofdlettergebruik Ik heb een hele schoolweek mijn mond gehouden! (hoera)
    Nu heb ik 5 euries gekregen, hahah. Meer dan wat eigenlijk de afspraak was, omdat een aantal mensen t zo goed vonden dat zij ook een euro erbij deden (idioot, maar mij hoor je niet klagen, haha)!
    JEEJJJJ Nu krijgt iedereen een stukje taart en een zakje chips van mij *deelt taart uit en gaat rond met de zak chips* Wie wilt welke smaak?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 14:55 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat heb ik ook eens gedaan, bij een spel waarbij je een ander moest uitdagen om punten te winnen. Dat was op kamp, en toen kwamen al die begeleiders naar ons toe dat we moesten stoppen. Lameeeee :'D

    /brugklasser niveau ik weet ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja,
    ik had een weddenschap gesloten dat ik een week niet zou snoepen;x

    En we zaten met de klas op een feest ergens, en toen zei iemand dat ze wedden dat ik de nerd van de klas niet zou zoenen, wat ik uiteindelijk dus wel heb gedaan --'
    ik kreeg wel mooi 28 euro van iedereen(; en een heleboel kwijl van dat joch, blegh..


    Me so good.

    Niet echt, ik zeg soms wel dingen die ik dan anders had moeten formuleren. Ik zou nooit een week niks kunnen zeggen, ik stel voor om veel papier te kopen dan kan je alles wat je wilt zeggen schrijven! Ik hoop dat je de weddenschap wint(flower)! Veel succes!


    Dobby is a Free elf!

    De vetrol van een jongen aanraken. ;$


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MagicXwitcH schreef:
    Niet echt, ik zeg soms wel dingen die ik dan anders had moeten formuleren. Ik zou nooit een week niks kunnen zeggen, ik stel voor om veel papier te kopen dan kan je alles wat je wilt zeggen schrijven! Ik hoop dat je de weddenschap wint(flower)! Veel succes!


    Dankje!:)
    En jah, ik ga ook idd mijn kladblok steeds bij me houden(krul)!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 16:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nope


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    niet echt...
    ik wens je veel suc6!

    alleen dan kan je ook nix naar de bavianen roepen! AAAHH!!!
    je moet zoon notitieboekje kopen_O_


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Nee. Wel een deal wat IK beter wel kon doen en mijn vriendin niet xD
    We moesten allebei een docente knuffelen.
    Ja. Dat was echt melig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Nee. Wel een deal wat IK beter wel kon doen en mijn vriendin niet xD
    We moesten allebei een docente knuffelen.
    Ja. Dat was echt melig!


    Whahah toch wel een leraar die chill was, hoop ik voor je?:P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik had een keer gewet dat ik een dag niet zou praten.

    Moest ik een precentatie gevenxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja, ik wed met alles en iedereen :'P Ik heb deze maand al ongeveer 5 repen chocolade gewonnen :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    nee niet echt ik wed nooit :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Haha. Da's inderdaad niet zo slim. (:
    Nee, ik sluit geen weddenschappen af. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had gewed om een kus van myn favo voetballer by aagent. Mijn bf dacht dat ik het niet durfde vragen, maar ik heb toch een kus van Ljubijankic :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Ja, vroeger deed ik dat soort dingen heel vaak met vriendinnen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.