• jaja

    ik was afgelopen week op kamp geweest als leider zegmaar. voor leerlingen die bij mij op de opleiding komen ( ze zijn dus allemaal ongeveer even oud).

    nou heb ik daar dus een kei leuke jongen ontmoet en we hebben t kamp vaak samen gekletst. zo zijn we erachter gekomen dat we bij elkaar werken in de jumbo ( ja heel dom dat ik hem nog nooitgezien had).
    en nu heb ik hem af en toe op hyves gesproken en ik heb hem net nog gezien in de jumbo en hij deed super lief.

    maar ik weet nu dus niet hoe ik het moet gaan aanpakken,
    hoe kan ik nog meer zijn aandacht trekken, en erachter komen of hij mij ook leuk vind :$:$..

    kuss


    So Wrong, It's Right <3

    Vraag of 'ie een keer met je samen iets leuks wilt gaan doen? :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Vraag of 'ie een keer met je samen iets leuks wilt gaan doen? :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik heb hier slechte ervaringen mee
    ik werkte bij Albert Heijn en ik vond een jongen heel leuk, en hij mij ook, tenminste dat dacht ik, t was gwn allemaal gelogen
    maar die jongen die jij leuk vind is niet zo (neem ik aan)

    vraag gwn of hij wat leuks wilt doen, zoals de mensen hierboven al zeiden

    Vraag zijn nummer, komt van zelf dan meestal toch.(;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    komt vanzelf, ga gwn een keer met elkaar wat doen (na werk bijv. das lekku makkelijk). Als hij je ook leuk vind, wilt hij waarschijnlijk ook veel met je omgaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Clefairy schreef:
    Vraag zijn nummer, komt van zelf dan meestal toch.(;


    26 - 02 - '16

    Vraag zijn nummer , ga gezellig kletsen met hem, spreek een keertje af ;']