• Staat het hier goed?

    Nou, ik moet dus een beugel, terwijl ik ik helemaal geen rechte tanden hoef. Het is alleen maar onhandig, kost veel geld, het is lelijk en het doet pijn, en ik wil het niet eens, hoe overtuig ik mijn moeder binnen een maand (dan is de afspraak om het te laten zetten) om het niet te laten zetten?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 13:11 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Waarom reageert iedereen zo slecht dat dit meisje haar eigen schoonheid wil behouden. Ik vind het tegenwoordig juist absurd dat tanden recht en oogverblindend wit moeten zijn. Ik vind het een verstandige beslissing om voor je eigen tanden op je komen! Yeh go de tanden.

    Ik ben blij dat ik mijn beugel er eerder heb uit laten halen anders had ik nu geen spleetje meer tussen mijn tanden gehad wat ik juist super mooi vind aan mezelf. Hoe je je moeder overtuigt? Dat het je eigen gebit is etc. etc. etc.

    NUTS schreef:
    Waarom reageert iedereen zo slecht dat dit meisje haar eigen schoonheid wil behouden. Ik vind het tegenwoordig juist absurd dat tanden recht en oogverblindend wit moeten zijn. Ik vind het een verstandige beslissing om voor je eigen tanden op je komen! Yeh go de tanden.

    Ik ben blij dat ik mijn beugel er eerder heb uit laten halen anders had ik nu geen spleetje meer tussen mijn tanden gehad wat ik juist super mooi vind aan mezelf. Hoe je je moeder overtuigt? Dat het je eigen gebit is etc. etc. etc.

    Het is een jongen* :') Je hebt natuurlijk ergens wel gelijk (: Maar 't moet niet zover komen dat hij er problemen o.i.d. door krijgt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bespreek het met je moeder, misschien staan je tanden nu nog recht maar later kunnen ze schijn gaan staan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon zeggen: mam, mijn tanden, mijn leven, dus geen beugel, punt!
    Ik heb zelf ook een beugel gehad en doet inderdaad best pijn in het begin als je vaste hebt of buitenboord. Maar later begint het te wenen. Ik spreek uit ervaring. Maar des ondanks dat het pijn deed ben ik wel er blij dat ik een beugel heb gehad, aangezien het resultaat! Ik kreeg mooie tanden en krijg nu alleen nog maar complimentjes over wat een mooie lach ik heb en dat ik zo leuk op de foto sta ofzo. Tja ik wil niet overdrijven ofzoo.. (A)

    Ik heb ook een beugel, en t'valt wel mee hoe lelijk het is. Het doet alleen de eerste 2 dagen pijn, en daarna gewoon niet meer. En je gebit wordt mooier dan dat het was :'D Ik zeg, gewoon doen!


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Prudence schreef:
    (...)
    Het is een jongen* :') Je hebt natuurlijk ergens wel gelijk (: Maar 't moet niet zover komen dat hij er problemen o.i.d. door krijgt :'D


    ik krijg geen problemen:Y)

    want ik heb twee tanden laten trekken die een probleem zouden kunnen vormen


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik moet 5 jaar een beugel heb er nu 2/3 jaar op zitten + heb al een operatie in mn mond gehad maar ik heb het ervoor over omdat ik uiteindelijk mooie tanden heb.

    ik zou er als ik jou was gewoon een beugel nemen

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 13:09 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Wist je dat als je een prima gebit hebt, dat een beugel er dan zou voor kunnen zorgen dat dat niet meer zo is?

    - Heb anderhalf jaar een beugel en ik heb geen idee hoe lang nog.


    Our perspective only changes when we change our position.

    LuckMachine schreef:
    Wist je dat als je een prima gebit hebt, dat een beugel er dan zou voor kunnen zorgen dat dat niet meer zo is?

    - Heb anderhalf jaar een beugel en ik heb geen idee hoe lang nog.


    ik wist dat niet:Y)

    IN YA FACE ORTHODONTISTEN (banana)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik zou het gewoon nemen, ik heb het ook. Nu drie maanden en het verschil is al onvoorstelbaar :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'