• Sinds vanavond
    Geef toe,
    Da's best wel geil he. (cat)

    Yarilo schreef:
    (...)

    Oeh, dat kan nog wel een leuk avondje opleveren.
    Ik heb trouwens een zweep gevlochten ... Serieus, dat ding doet echt zoveel meer pijn gevlochten dan los. You will like disliking it. ^^

    But thaaat's okay. <3 Zolang het striemen achterlaat vind ik het goed. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Malice schreef:
    ^HAHAH, Ah Geesje toch.
    -
    Ik ga eerst even roken, brb.


    Je was gestopt. :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Je was gestopt. :c


    Iknow.
    Ik ben bijna gestopt. :'D

    Malice schreef:
    (...)

    Iknow.
    Ik ben bijna gestopt. :'D


    Je kunt gewoon niet stoppen, toch Meesteres? ;D
    I like dislike it that you made this topic :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Malice schreef:
    (...)

    Cause that's what they end up like ;D


    Een oude halsband van mijn vroegere hond. :Y)
    Zit momenteel krap in mijn geld en ben iemand die het geduld heeft om te wachten tot ik het juiste item vind. Dus tot die tijd doen we het met play daarmee en ben ik op zoek naar een ring of armband die ze dus onopvallend kan dragen om zichzelf mee te herinneren aan haar plaats. Op elk moment, van elke dag, waar ze ook is of heen gaat. Verder ga ik in de toekomst nog een mooie leren halsband met ringen kopen en een posture collar. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BEARD schreef:
    (...)
    But thaaat's okay. <3 Zolang het striemen achterlaat vind ik het goed. c:


    Oh dat doen ze zeker, veel sneller en veel pijnlijker. ;D
    Probeer het. Kijk of je nog stevige draadjes hebt, voel hoe ze zo voelen en vervolgens hoe ze voelen als je ze in elkaar gevlochten en vastgeknoopt hebt.
    It makes me smile when I think of using it. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Een oude halsband van mijn vroegere hond. :Y)
    Zit momenteel krap in mijn geld en ben iemand die het geduld heeft om te wachten tot ik het juiste item vind. Dus tot die tijd doen we het met play daarmee en ben ik op zoek naar een ring of armband die ze dus onopvallend kan dragen om zichzelf mee te herinneren aan haar plaats. Op elk moment, van elke dag, waar ze ook is of heen gaat. Verder ga ik in de toekomst nog een mooie leren halsband met ringen kopen en een posture collar. :]


    Hahahaha, toch jammer dat ik geen hond heb.
    & Awesome.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Je kunt gewoon niet stoppen, toch Meesteres? ;D
    I like dislike it that you made this topic :c


    Guess not. :'D I try though.
    & Why?

    Malice schreef:
    (...)

    Hahahaha, toch jammer dat ik geen hond heb.
    & Awesome.


    Ik vind het jammer dat ik de halsband van onze huidige hond niet kan gebruiken. Dat ding is van mooi dik leer. ^^
    En het voldoet. She's my pet. As a pet she will follow my orders and shall be collared when I require her to. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ik vind het jammer dat ik de halsband van onze huidige hond niet kan gebruiken. Dat ding is van mooi dik leer. ^^
    En het voldoet. She's my pet. As a pet she will follow my orders and shall be collared when I require her to. :Y)

    And will only call you Mistress and talk when you ask me to. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ik vind het jammer dat ik de halsband van onze huidige hond niet kan gebruiken. Dat ding is van mooi dik leer. ^^
    En het voldoet. She's my pet. As a pet she will follow my orders and shall be collared when I require her to. :Y)


    Ooooooooooooooooooooooooh jij.
    HAHAHA ik kom er ook nu pas achter met wie ik praat.

    It all makes sense now.

    BEARD schreef:
    (...)
    And will only call you Mistress and talk when you ask me to. (bloos)


    That's my girl. :Y)
    Ze kan heel eigenwijs zijn en d'r eigen willetje hebben, maar ze kent d'r plekje wel en weet dat ik toch uiteindelijk win als ik iets wil. Een hele leuke combinatie om te mogen trainen moet ik je zeggen. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Malice schreef:
    (...)

    Ooooooooooooooooooooooooh jij.
    HAHAHA ik kom er ook nu pas achter met wie ik praat.

    It all makes sense now.


    Eh, ik wil niet veel zeggen, maar ik ben bloedserieus.
    & Ja, meestal maakt het heel veel duidelijk als mensen er hier achter komen wie ik ben. It's just my thing. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hooligan schreef:
    Wut


    Hope goes lost but never dies.

    Haha ik ook sinds gisteren morgen. Jammer genoeg is het om 00.00 gedaan =c


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.