• The Tomorrow People: Homo Superior






    Teleportatie, telekinese en telepathie. De drie T’s. Iedere homo superior bevat deze gaven. Ze houden zich schuil onder de grond in een verlaten metrostation en moeten overleven met elkaar. Ze worden gezocht door Ultra, een groep die hun gave af wil pakken omdat ze denken dat ze een gevaar vormen voor de mens. Het liefst vermoordt Ultra de Superiors, maar sommige blijven gespaard en krijgen een gewoon leven, zonder gaven. Hoewel Ultra de Superiors uit de weg wil ruimen, hebben ze er zelf een aantal in dienst om hun eigen soort te zoeken. Ze gelden als lokaas.
    De Superiors leven onder de grond omdat ze boven niet meer kunnen leven. Voor hun familie en vrienden zijn ze dood of weggelopen en voor Ultra zijn ze op de vlucht en mogen ze niet ontdekt raken. Want als hun identiteit wordt ontdekt zijn ze niet meer veilig en is er een mogelijkheid dat ze de andere in gevaar brengen.
    Echter zijn er ook verloren Superiors die buiten rondlopen en hun gaven misbruiken of net ontdekken. Als ze worden gespot door Ultra, worden ze opgejaagd en als ze in de knel zitten, vermoord of gevangen. De ondergrondse Superiors willen ze helpen, zodat ze niet in de handen van Ultra vallen en ze naar hun veilige ondergrondse plek brengen.
    Maar wat als Ultra steeds verder groeit en dichter bij de Superiors komen en wat als de Superiors het zat raken onder de grond te leven. Is er dan überhaupt mogelijkheid om te overleven? Of valt elke Superior in de handen van Ultra en sterft het perfecte menselijke ras uit…

    Trailer van de serie om een beeld te geven

    Belangrijk:
    • Superiors kunnen niet moorden. Wanneer ze er ook maar aan denken om iemand te vermoorden krijgen ze een black-out
    • Ultra kan de Superiors opsporen door activiteitenmeters. Ze kunnen echter niet onder de grond ‘kijken’
    • De lokale chinees (restaurant) kan niet gezien worden door activiteitenmeters. Superiors kunnen hier dus afspreken met elkaar
    • Telepathie werkt overal, waar de anders ook is
    • Er bestaan zogeheten D-chips. Deze chips schakelen de gaven van de Superiors uit. Hierdoor kunnen ze niet meer de drie T’s gebruiken
    • Wanneer Ultra ervoor kiest een Superior te laten leven, spuiten ze een goedje in waardoor hun gaven worden gewist

    Topics:
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben momenteel een playlist aan het maken voor deze RPG. Als er suggesties zijn om er in te zetten, stuur maar!

    Klik voor playlist


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Ik ben momenteel een playlist aan het maken voor deze RPG. Als er suggesties zijn om er in te zetten, stuur maar!

    Klik voor playlist


    Leuk idee! Ik zal eens op m'n Spotify kijken :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mt ^^


    obsessive rage

    Abstergo schreef:
    Ik ben momenteel een playlist aan het maken voor deze RPG. Als er suggesties zijn om er in te zetten, stuur maar!

    Klik voor playlist


    Oeh leuk! En dit is bij dezen dan ook mijn MT berichtje, haha.


    16 - 09 - '17

    MT


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    mt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    In my defense, I was left unsupervised.

    Nummers die misschien nog bij deze rp kunnen passen (voor de playlist):

    Thirty seconds to mars - This is war
    Goo goo dolls- iris
    David Bowie - Heroes

    Ik weet niet of deze iets zijn (of jullie deze nummers uberhaupt leuk vinden), maar ik vond de tekst van deze nummers behoorlijk goed passen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 14:07 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Even een late MT haha

    Dat nummer van Thirty Seconds to Mars is echt leuk ;3


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    This is war is een heel goed nummer ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik serieus de enige met een Ultra persoon :')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 12:02 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    VaIe schreef:
    Ben ik serieus de enige met een Ultra persoon :')


    Ja klopt. Je zou kunnen kiezen om een verleden van ultra te hebben en dat ze nu bij de gewone superiors zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Ja klopt. Je zou kunnen kiezen om een verleden van ultra te hebben en dat ze nu bij de gewone superiors zit.


    Nah, ik vind Ultra wel leuk klinken :'p

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 12:36 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    als je wilt kan je misschien doen dat jou ultra persoon mijn personage bij ultra wilt betrekken?


    In my defense, I was left unsupervised.