• Wat vinden jullie van het liedje? (:


    They fell in love, didn't they?

    Ik hou van hun, maar ik vind het liedje wat raar? Hun stemmen klinken opeens ook heel anders, vooral die van Liam dan..

    Hastings schreef:
    Ik hou van hun, maar ik vind het liedje wat raar? Hun stemmen klinken opeens ook heel anders, vooral die van Liam dan..

    Het was allemaal Ge-eddit ofso, om het meer Iers te laten klinken, toch?


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind WMYB mooier, vanwege de lyrics. Maar ik vind hem amazayn*O*
    Alleen Nialler en LouLou hadden een solo moeten hebben!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Ik vind WMYB mooier, vanwege de lyrics. Maar ik vind hem amazayn*O*
    Alleen Nialler en LouLou hadden een solo moeten hebben!

    Ook al! Ze hebben allebei zo geweldige stemmen, ik hoop echt dat ze in de volgende liedjes wél solo's krijgen.. ):

    Ik vind Na Na Na van My Chemical Romance een stuk beter. Een heel stuk (;.


    i put the fun in funeral

    Mesprit schreef:
    (...)
    Het was allemaal Ge-eddit ofso, om het meer Iers te laten klinken, toch?

    Het klinkt naar mijn gedacht helemaal niet iers ;D Ik denk echt dat er een autotune op zit, alhoewel die van Harry niet ge-edit is denk ik, het klinkt daar echt als zijn echte stem. X factor, WMYB, .. maar die van Liam klinkt héél anders.

    Ik heb het al van gisteren in mijn hoofd. :'d


    Harmonia nectere passus.

    Morgen de videoclipp


    Firm believer of all that is magic

    Oehh die is leuk ;3


    Me so good.

    Ik wil wachten tot elf september om hem te horen, aangezien hij geleakt is en zo xd. Ik vind het zo oneerlijk tegenover de jongens. Maar ik begrijp wel dat jullie hem nu al beluisteren en alles, ik neem jullie dat niet kwalijk. Maar ik vind het gewoon zo jammer voor hen dat hij geleakt is, wetende dat ze er hard voor gewerkt hebben en alles... Oh, my God, dat klinkt zo bekakt en verwend en zo ><.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    xIrris schreef:
    Morgen de videoclipp


    HOE? WAAR? WAT? WANNEER?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind de tekst echt geweeeldig haha! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zaine schreef:
    Ik wil wachten tot elf september om hem te horen, aangezien hij geleakt is en zo xd. Ik vind het zo oneerlijk tegenover de jongens. Maar ik begrijp wel dat jullie hem nu al beluisteren en alles, ik neem jullie dat niet kwalijk. Maar ik vind het gewoon zo jammer voor hen dat hij geleakt is, wetende dat ze er hard voor gewerkt hebben en alles... Oh, my God, dat klinkt zo bekakt en verwend en zo ><.

    oh wauw, ik wist zelf niet dat hij gelekt was. Maar het zijn toch maar een dag verschil, dus zoveel maakt het in feite niet uit :'D Daarbij vind ik hem wel leuk. WMYB vond ik beter, maar dit is ook catchy ^.^ Al ben ik het wel eens over Liams stem. What happened?:o + ik had ergens gehoord dat Louis een solo ging krijgen hierin en nu ben ik wel een beetje teleurgesteld dat het niet zo is. Het zijn alweer Liam, Harry & Zayn die alles zingen..


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb hem gehoord gister en ik vind WMYB en (forever young) wel iets beter , maar deze is ook lekker swingend


    Danmarks Dynamite.

    Labyrinthine schreef:
    (...)
    oh wauw, ik wist zelf niet dat hij gelekt was. Maar het zijn toch maar een dag verschil, dus zoveel maakt het in feite niet uit :'D Daarbij vind ik hem wel leuk. WMYB vond ik beter, maar dit is ook catchy ^.^ Al ben ik het wel eens over Liams stem. What happened?:o + ik had ergens gehoord dat Louis een solo ging krijgen hierin en nu ben ik wel een beetje teleurgesteld dat het niet zo is. Het zijn alweer Liam, Harry & Zayn die alles zingen..


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~