• Yesss, een halfuurtje geleden en ik heb het even HELEMAAL anders gedaan. -als in de lengte lol

    before



    after



    I like it, maar ik moet der zo hard aan wennen o_o
    What do you say? (bloos)

    En om het actief te houden, is jou haar kort/lang en hoe heb je het liefst?

    haters klikken maar op het kruisje rechtsboven

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 14:05 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    BEARD schreef:
    Het is kort, maar het staat wel leuk. Misschien staat het leuker met een pony?

    Ik had haar tot mijn enkels, tot mijn veertiende levensjaar. Eraf geknipt, roze ingekwakt, en het kwam tot mijn kont. Jaar later nog korter, tot de helft van mijn rug. Enneh, nu heb ik tot iets lager dan mijn schouders, pony enzo, en ik draag het los, aangezien ik trots ben op de slag in mijn haar.
    Wow o_o
    Ik had het een keer van de onderkant van m'n schouderbladen tot een bob laten knippen, en toen vond ik al dat er heel veel af was.
    Maar maar. vanaf je enkels. wauw.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Wow o_o
    Ik had het een keer van de onderkant van m'n schouderbladen tot een bob laten knippen, en toen vond ik al dat er heel veel af was.
    Maar maar. vanaf je enkels. wauw.

    bob vind ik ook cool ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    xIrris schreef:
    Ik vind het niet veel verandering


    comfort in c h a o s

    Ik vind het leuk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Futurism schreef:
    (...)
    bob vind ik ook cool ;D
    Ondertussen geen bob meer, ik werd he-le-maal gek van het feit dat m'n haar niet meer in een fatsoenlijke staart paste. Heel irritant bij sporten. ):


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ondertussen geen bob meer, ik werd he-le-maal gek van het feit dat m'n haar niet meer in een fatsoenlijke staart paste. Heel irritant bij sporten. ):

    Ja begrijpelijk, lijkt me ook best kut ja


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het je mooi staan!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Houndoom schreef:
    Ik vind het je mooi staan!

    dankjewel (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    BEARD schreef:
    Het is kort, maar het staat wel leuk. Misschien staat het leuker met een pony?

    Ik had haar tot mijn enkels, tot mijn veertiende levensjaar. Eraf geknipt, roze ingekwakt, en het kwam tot mijn kont. Jaar later nog korter, tot de helft van mijn rug. Enneh, nu heb ik tot iets lager dan mijn schouders, pony enzo, en ik draag het los, aangezien ik trots ben op de slag in mijn haar.


    ENKELS? ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind het leuk.
    Ik heb bruin haar tot in de helft van mijn rug. Ik vind het veel te lang, ik moet nodig naar de kapper. ^^


    I feel guilty after every bite I take.

    weheartit schreef:
    (...)

    ENKELS? ;o

    Ja. En ik was 1.72. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I love it!!! het staat je ook leuk:D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    BEARD schreef:
    Het is kort, maar het staat wel leuk. Misschien staat het leuker met een pony?

    Ik had haar tot mijn enkels, tot mijn veertiende levensjaar. Eraf geknipt, roze ingekwakt, en het kwam tot mijn kont. Jaar later nog korter, tot de helft van mijn rug. Enneh, nu heb ik tot iets lager dan mijn schouders, pony enzo, en ik draag het los, aangezien ik trots ben op de slag in mijn haar.


    Ik had het tot me kont.. en toen wou ik het eraf.. Want ik vond het irritant als ik naar de wc moest XD -ik was.. 11 ofzo- en toen WOESH echt heel kort XD
    en nu heb ik halverwege me rug ;D


    Ot; et staat je leuk ;D + je kijkt schattig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wooow je had lang haar.
    Maar dit is ook heel mooi ;]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 15:30 ]


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    BEARD schreef:
    (...)
    Ja. En ik was 1.72. XD
    Waarom heb je het dan afgeknipt? Ik wil ook zulk lang haar D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John