• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:

    Louis Tomlinson
    Harry Styles
    Zayn Malik
    Liam Payne
    Niall Horan

    Meiden:

    Zus Louis -
    Zus Harry - Butera
    Zus Zayn -
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall -

    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mag ik zusje Zayn? ;x


    wat was dit ookalweer

    Mag ik de zus van Niall? En wat moet ik in vullen?

    Ps: Is het ook niet handig om ook vriendinnen waarmee bijv. Liam & Harry mee vreemdgaat erbij te zetten!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:55 ]


    A horse of course

    mag ik zusje louis ^^

    ben btw wel van 18 tot 25 juli op vakantie, we hebben wifi dus dat is geen probleem maar het betekend wel wat minder schrijven aangezien ik niet mijn hele vakantie op quizlet ga zitten :) weet neit of dat een probleem is?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:43 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laat maar, te laat.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga zelf vanaf aanstaande zaterdag tot en met ehm zondag middag op kamp met scouting. Ik neem mijn ipad en mobiel mee aangezien ik vanwege een blessure niet alles mee kan doen dus ik hoop dat ik wifi heb. De kans is wel wat groter aangezien we in de buurt van het hoofdgebouw zittten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:57 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn topics.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Te laat, voor de zoveelste keer. :')


    That is a perfect copy of reality.


    Que - Maia Iefuella Styles
    Bijnaam: Que - Maia haar namen worden meestal uit elkaar gehaald. De stukjes die dan overblijven zijn 'Que' en 'Maia' die twee vormen dan ook allebei een bijnaam. Haar echte naam is nauwelijks uit iemands mond te horen.
    Leeftijd: Maia is achttien jaar oud.
    Innerlijk: Maia is een meisje dat moeilijk te omschrijven is. Ze heeft vele kanten en zoals iedereen een positieve en een negatieve. Ook al komt haar negatieve kant veel meer aan bod dan haar positieve zal ze toch altijd proberen het positieve uit het negatieve te krijgen. In haar leven heeft ze met vele 'neppe vrienden'' te maken gehad en dat kwam niet alleen door haar achternaam. In het verleden heeft ze mensen te snel vertrouwd, mensen maakte misbruik van haar. Ze was makkelijk te beinvloeden. Maia is ongeveer het tegenovergestelde van wat ze vroeger was. Ze maakt minder snel vrienden en kan nog al snel wantrouwend over komen. Maia is een echte flapuit, als ze je iets wil zeggen zal ze er zeker voor uitkomen. Eens je haar iets gezegd heb zal ze het blijven onthouden. Vergeven en vergeten zijn twee woorden die niet echt vaak voorkomen in haar woordeboek.
    Uiterlijk: 01
    02 03 04
    Extra: Haar naam spreek je uit als kie - Maia Ifella Styles. Ze kan er absoluut niet tegen als je haar naam de eerste keer al fout spreekt. Ze heeft een kleine infinity teken op haar pols, die ze samen met haar beste vriendin heeft gezet als teken voor oneindige liefde die ze samen delen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 20:55 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Louis?

    t word steeds gezelliger hier :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wat moeten we eigelijk invullen ?

    had ik al gevraagd in pb. gewoon een personage creëren ( wat een woord -,-') maar wel uitgebreid.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    had ik al gevraagd in pb. gewoon een personage creëren ( wat een woord -,-') maar wel uitgebreid.
    Echt uitgebreid gaat het voor mij deze dagen niet lukken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,