• 9/11
    Iedereen herinnert die dag wel!
    De dag dat er duizende onschuldige mensen zijn gestorven.
    De dag die niemand zal vergeten.
    Morgen is het zover.
    10 Jaar geleden gebeurden het.
    Er vloog een vliegtuig in een van de WTC torens.
    Iedereen was geschokt.
    Het tweede vliegtuig vloog kort nadien in de 2de toren.
    Mensen springen uit de toren , andere kunnen nog weg rennen.
    Slechts een paar mensen hebben het overleefd.
    Nu ik naar de beelden en foto's kijk besef ik pas hoe erg het was.
    Ik ben nu wel blij dat alles beter word gecontroleerd en Osama er niet meer is.
    Ik hoop dat zulke rampen nooit meer gebeuren.
    Veel sterkte aan de vrienden en familie van de overledenen.

    Ik was die dag 2 jaar maar jullie waarschijnlijk ouder.
    Hoe hebben jullie die dag meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik weet niet meer wat ik aan het doen was. Volgens mij was ik bij mijn opa en oma?

    Ik was 5 jaar en ik had geen idee wat er gebeurd was. Maar toen ik thuis kwam van school, zag ik dat mn ouders naar het nieuws aan het kijken waren. Maar toen besefte ik nog nie echt wat er aan de hand was.


    Harmonia nectere passus.

    Ik was 7. Ik ben erg geschrokken op de dag zelf, maar pas een paar jaar later begreep ik hoe ernstig het was.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik was die dag vijf.
    We hebben er gisteren een documentaire over gekeken bij geschiedenis, waarin je ook zag wat er bij de president gebeurde, maar ook geluidsfragmenten vanuit de vliegtuigen en reacties van vele mensen. Ik vond het verschrikkelijk. Vooral het moment dat de mensen begonnen te springen en ze dat helemaal vanaf boven naar beneden hadden gefilmd. En van ieder hoorde je de klap als ze neerkwamen en zichzelf de dood tegemoet sprongen. En dan het vliegtuig met die passagiers die zichzelf opofferden, dat zijn nou helden. En die terroristen, dat zijn zulke verschrikkelijke figuren, je zou ze bijna geen mensen meer noemen.
    Zoiets mag nooit, maar dan ook nooit meer gebeuren, dus ik hoop dat 't ook echt nooit meer gebeurd.


    “Love is a contradiction.”

    ik was 4


    Shoganai i ne~

    Ik was 3.

    Ik was 5...

    Zeven jaar oud.


    SLOAN.

    Ik was zeven toen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik was vier...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Uhm, het spijt me, jij was 2, het is echt onmogelijk dat je je dat nog herinnerd. Ik was trouwens 6 jaar oud.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Weet je? Ik geloof niet dat hij het was, just my opinion. Ik was nog klein toen, maar ik geloof de kant van mijn vader meer. En dat is niet dat Ousama geen sukkel is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was 6 en ik herinner me nog wel de beelden, maar ik was te jong om de omvang van de ramp te snappen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik was 8. Mijn moeder was toen jarig en hield visite op het moment dat het gebeurde. Ik begreep niet helemaal dat het door terroristen was gedaan, maar ik begreep wél dat dit een enorm schokkende ervaring was.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Relashio schreef:
    Ik was 5 jaar en ik had geen idee wat er gebeurd was. Maar toen ik thuis kwam van school, zag ik dat mn ouders naar het nieuws aan het kijken waren. Maar toen besefte ik nog niet echt wat er aan de hand was.


    Big girls cry when their hearts are breaking