• Hello!

    Ik ben nu al een tijdje naar een paar laarzen, en een trui - maar kan het nergens vinden.
    Utrecht is groot en ik kan lang niet overal komen en kijken, maar misschien hebben ze het hier wel helemaal niet!
    Weten jullie misschien iets? I appreciate it. Het gaat om deze:


    (maar dan zonder de jaguarprint)


    (en zo'n soort trui)

    Ik hoop dat jullie iets weten xxxx


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zo'n soort trui vast wel bij de h&m, daar heb ik mij trui (wel een kortere versie) ook weg. Ik vind de trui opzicht ook best Zara stijl, of anders moet je even kijken bij de mango (die best duur is vind ik). Die schoenen heb je meestal wel bij winkels zoals Zara en Sascha. Als je ze goedkoop wil hebben zal ik eens kijken bij de MiAmore of Scamm (ik weet niet zeker of je deze winkels in andere steden hebt, in ieder geval wel in Groningen)


    Alleen maar tranen van geluk

    De schoenen zijn Lolita's, die kun je bij de Sascha sowieso kopen. Anders moet je op internet kijken bij Lolita's of Lita's.
    De trui kun je bij best veel winkels halen. H&M, Zara, Vero Moda. misschien.


    Destroy what destroys you.

    Die schoenen lijken wel op die van jeffrey campbell, 'lita' ofzo. Klikje
    Ik heb alleen géén idee waar je ze kunt halen, haha sorry.


    life is awesome

    Zulke schoenen heb (of misschien inmiddels had) je ook veel bij de Shoeline & O'Moda.


    Tell me about it, stud.

    Venezia schreef:
    Zo'n soort trui vast wel bij de h&m, daar heb ik mij trui (wel een kortere versie) ook weg. Ik vind de trui opzicht ook best Zara stijl, of anders moet je even kijken bij de mango (die best duur is vind ik). Die schoenen heb je meestal wel bij winkels zoals Zara en Sascha. Als je ze goedkoop wil hebben zal ik eens kijken bij de MiAmore of Scamm (ik weet niet zeker of je deze winkels in andere steden hebt, in ieder geval wel in Groningen)


    •*• Lululu •*•