• WARNING: Zeiktopic.

    Ik word echt gek van die Selenators. En nee niet állemaal, maar die Selenators die denken dat Selena beter is dan anderen. Ze willen dat Selena geen famewhore wordt genoemd, maar zelf bekritiseren ze Jasmine Villegas en Caitlin Beadles daar wel mee! Dat is gewoon echt hypocriet. Ik begrijp nu wel dat Selena zogenaamd 'perfect' is. We get it, jullie houden van d'r en shit, maar overdrijf het aub niet. :]


    We accept the love we think we deserve.

    Wtf?

    Volgens mij hoort dat in het JustinBieber gedeelte (dat is er toch?)


    quidquid excusatio prandium pro

    Selenators? Da's een fannaam die ik nog niet kende. Sodeju, ik leer hier nog es wat :o Ja, ik ben zo iemand die half onder een steen leeft :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat veel fans dit doen met hun idool, maakt niet uit wie het is, het enige wat ik erop kan zeggen is: negeren.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind Selena gomez, gewoon als de andere meisjes alleen is ze beroemd (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    RainbowDash schreef:
    Wtf?

    Volgens mij hoort dat in het JustinBieber gedeelte (dat is er toch?)

    het gaat niet over haar relatie met bieber, dus nee (:


    And in that moment, we were infinite.

    RainbowDash schreef:
    Wtf?

    Volgens mij hoort dat in het JustinBieber gedeelte (dat is er toch?)


    Dit gaat over Selena ;P niet over Justin en niet over hun relatie


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selenators? Muhaha :'D Maar ik ken er geen en kan me er niet aan ergeren...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    C18 schreef:
    Selenators? Da's een fannaam die ik nog niet kende. Sodeju, ik leer hier nog es wat :o Ja, ik ben zo iemand die half onder een steen leeft :Y).

    Geloof me, je wilt niet weten wat sommigen allemaal zeggen. So better live under a rock, missy! (:


    We accept the love we think we deserve.

    Well. Ik ken Jasmine en Caitlin niet. Of naja, ze hebben iets met Justin te maken of zo. Maar Selena is niet alleen de vriendin van JB.

    Maar ach, ik mag Selena toch niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raikou schreef:
    Well. Ik ken Jasmine en Caitlin niet. Of naja, ze hebben iets met Justin te maken of zo. Maar Selena is niet alleen de vriendin van JB.

    Maar ach, ik mag Selena toch niet.

    Caitlin is de ex van Justin, en ze hebben een relatie vóórdat ie zeg maar beroemd werd. En hij heeft met Jasmine gezoend, dat ene meisje van die 'Baby' videoclip.


    We accept the love we think we deserve.

    HÓOOOOOOOOOOOOOOOOOLYSHIT I LOVE U. *O*


    To infinity and beyond •

    Dank je voor het compliment.
    Nee echt ik ben een Selenator maar ik weet dat Selena niet beter is dan de andere.Niemand is perfect en Selena ook niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    - houd wijs haar mond dicht en gaat verder fangirlen over 1D.-

    C18 schreef:
    Selenators? Da's een fannaam die ik nog niet kende. Sodeju, ik leer hier nog es wat :o Ja, ik ben zo iemand die half onder een steen leeft :Y).


    SLOAN.

    iheartliam schreef:
    - houd wijs haar mond dicht en gaat verder fangirlen over 1D.-

    Omfg haha, in de tussentijd zit ik ook lekker te fangirlen hoor. Ze waren geweldig net. Maar waarom houdt je je mond dicht? :[


    We accept the love we think we deserve.