• Ik en een vriendin hadden vandaag een discussie. Zij is compleet tegen Illuminatie en ik heb er geen mening over. Maar nu zei ze dat ze iemand uit onze klas had gezien met een shirt met dat teken erop. Nu vroeg ik hoe dat teken eruit zag, aangezien ik nieuwsgierig ben over dat soort dingen, en toen tekende ze dat teken van The Deathly Hallows uit Harry Potter (plaatje hieronder). Weet iemand of JK Rowling dat expres heeft gedaan, ofdat mijn vriendin ongelijk heeft en het wel van HP is?


    To love is to destroy.

    Dat zijn de Deathly Hallows? :')
    Wat heeft dat met de Illuminati te maken?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Van de Illuminatie is anders volgens mij hoor
    Ik zal even kijken :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Zover ik weet is het gewoon de Deathly Hallows. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Illuminatie is toch met een oog?


    "I shut my eyes in order to see.'



    Dit is het smbool voor de Illuminatie dus nee niet dezelfde

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 15:44 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Prudence schreef:
    Illuminatie is toch met een oog?

    Nee dat zijn de vrijmetselaars.
    Hij lijkt er een beetje op maar als die vriendin van jouw eens wist wat voor tekens we gebruiken en wat de originele betekenis daar van zijn slaat ze stijl achterover.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 15:45 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall



    ik zie de gelijkenis niet hoor? :'D

    Nu ja een paar dingen zoals de cirkel en de driehoek maar kom op zo kanik haar nog duizenden logo's geven


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit is niet het teken van de Illuminatie hoor. Er zijn verschillende tekens waarvan wordt gezegd dat ze van de Illuminatie zijn en deze hoort daar niet bij.
    De bekendste:


    Het ambigram


    De onvoltooide piramide

    Die piramide is toch van de vrijmetselaar?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Die piramide is toch van de vrijmetselaar?

    Nee, dat oog is afgeleid van "The Eye Of Horus" en behoort inderdaad tot o.a. de illuminati. Maar zijn de vrijmetselaars niet een bloedlijn binnen de illuminati?


    Here & Now

    Einstein schreef:
    (...)
    Nee, dat oog is afgeleid van "The Eye Of Horus" en behoort inderdaad tot o.a. de illuminati. Maar zijn de vrijmetselaars niet een bloedlijn binnen de illuminati?

    Oh ok, dank je.
    Dat moet je me niet vragen, dat weet ik allemaal niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Einstein schreef:
    (...)
    Nee, dat oog is afgeleid van "The Eye Of Horus" en behoort inderdaad tot o.a. de illuminati. Maar zijn de vrijmetselaars niet een bloedlijn binnen de illuminati?

    De vrijmetselaars is een soort.. genootschap met invloedrijke mensen. De Illuminati is een geheime orde/genootschap bínnen de vrijmetselaars :3 Alleen de machtigste mensen enzo mogen daarin. Maar het is niet eens zeker of de Illuminati echt bestaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    De vrijmetselaars is een soort.. genootschap met invloedrijke mensen. De Illuminati is een geheime orde/genootschap bínnen de vrijmetselaars :3 Alleen de machtigste mensen enzo mogen daarin. Maar het is niet eens zeker of de Illuminati echt bestaan.

    Inderdaad :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Illuminati schreef:
    (...)
    De vrijmetselaars is een soort.. genootschap met invloedrijke mensen. De Illuminati is een geheime orde/genootschap bínnen de vrijmetselaars :3 Alleen de machtigste mensen enzo mogen daarin. Maar het is niet eens zeker of de Illuminati echt bestaan.


    Het is niet zeker of de Illuminatie nog steeds bestaat ja. Het is wel zeker dat de orde ooit heeft bestaan.

    Weetje dat Voldemort 'Vlucht Van De Dood' betekent in het Frans
    :Y)


    You've cat to be kitten me right meow.