• Zijn of ontzettend levenziek en willen het liefst allemaal dood of zijn dik emo.. En waarom denk ik toch dat de helft faked..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ok dan als gelle daar zo over denkt Mij ook goe!

    Zijn of ontzettend levenziek en willen het liefst allemaal dood of zijn dik emo.. En waarom denk ik toch dat de helft faked..x'D


    Ik zet mijn mening ook maar hier even neer..
    Ik vind dat iedereen gewoon zichzelf moet kunnen zijn zonder dat iemand daarover zeurt. Want als je daarover zeurt vind ik, en sorry als ik iemand beledig ofzo; Ik wil geen ruzie, dan ben je gewoon zielig!
    Natuurlijk zullen er ook best wel Fakers zijn.. maar dat is dan hun probleem! En laat ze daar dan lekker zelf achterkomen!

    Nou oke.. Ik wil niet dat mensen nu weer boos op mij zijn ofzo.. omdat ik zeg dat je zielig bent als je over iemand zeurt. Maar ik moest het gewoon even kwijt!

    xTamar


    Winter is coming.

    (...)

    Ik zet mijn mening ook maar hier even neer..
    Ik vind dat iedereen gewoon zichzelf moet kunnen zijn zonder dat iemand daarover zeurt. Want als je daarover zeurt vind ik, en sorry als ik iemand beledig ofzo; Ik wil geen ruzie, dan ben je gewoon zielig!
    Natuurlijk zullen er ook best wel Fakers zijn.. maar dat is dan hun probleem! En laat ze daar dan lekker zelf achterkomen!

    Nou oke.. Ik wil niet dat mensen nu weer boos op mij zijn ofzo.. omdat ik zeg dat je zielig bent als je over iemand zeurt. Maar ik moest het gewoon even kwijt!

    xTamar

    Ik ben het met je eens hoor, we moeten anderen gewoon in hun waarde laten.


    Mew <3

    Ik ga hier echt geen ruzie maken ofzo, maar ik vind dat gewoon , jij vind weer wat anders. Nou en het maakt mij niet uit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik ben het met je eens hoor, we moeten anderen gewoon in hun waarde laten.

    Agreement met beide


    Why don't you break my heart

    hm 9 van de 10 jongens hier zijn fakers ja.
    We krijgen ook steeds meer klachten van de echte eigenaars van de foto's enzo. En dan doen we er iets aan in de vorm van een waarschuwing.
    Maar ook meiden faken hoor. ;)

    Nee, alsof de wijfen hier niet faken, of zeggen dat ze scene en emo zijn, terwijl ze dat niet zijn -.-


    The economy is suffering, let it DIE!

    hier en daar vind je er ook 1 die niet zo is ;]

    Zo als ik ^^. Heb wel schijt aan alle mensen die me zien als een probleem maar voor de rest ben ik niet dik Emo of wil ik dood enzo.

    Heb eigen Urban style en dat weet je :P.

    Alhoewel. Zaterdag ( Laatst ) had ik niks in de kast dus heb ik maar snel iets gepakt wat me nog een beetje stond xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik vind dat er hier een paar heel leuke jongens zijn, en ja, er zitten hier ook fakers maar die negeer je dan toch lekker? Het gaat hier in eerste plaats nog steeds om de verhalen en quizlets en langzameraan begint het hier steeds meer te lijken op een soort van derderangs datingsite. Jammer, want er zitten hier echt een paar goed schrijvers in spé bij.


    History is not hatred.