• Soul meets soul on lover’s lips.


    Toen Zoey Parker hoorde dat ze geslaagd was liet ze alle problemen even achter zich en ging ze helemaal uit haar dak. Die avond ging ze dan ook samen met haar twee vrienden, [meisje] en [jongen], helemaal in een plaatselijke discotheek. Zoey was al geen party animal dus na een paar drankjes wist ze niet meer wat ze deed. Ze was zelfs zo dronken dat ze totaal onverwachts de jongen kuste waar ze al even mee flirtte die avond.

    De volgende dag herinnert Zoey zich niets meer, net zoals haar twee vrienden. Het enige wat ze zichzelf nog herinnert is de zachte lippen van de vreemdeling. Veel tijd heeft Zoey niet om erover na te denken want twee dagen later vertrekt ze al richting Londen waar ze [studierichting] gaat studeren en ook waar ze [One direction lid] ontmoet.

    ‘I don't know, who you are.
    All I really know is there's something in your heart.
    That makes me feel it's a new start.’
    Soundtrack


    Nodig:

    X Vriendin van Zoey
    X Vriend van Zoey
    X Leerlingen van de school.
    X 1 vriendinnetje van 1 one direction lid. Ik weet wel nog niet over welk lid het verhaal gaat gaan.

    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto.
    Karakter:
    Hobby’s:
    Familie:
    Extra:
    Over wie moet het verhaal gaan ?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 12:09 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    vriendin zayn.
    Naam:Alysia , Rose
    Bijnaam:Aly
    Achternaam:Lopez
    Volledige naam: Alysia Rose Lopez
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:Alysia
    Karakter:Ze is lief en erg vrolijk.
    Maar als je aan haar vrienden of familie komt heb je een probleem.
    Ze heeft soms last van een ochtenhumeur , maar dat is snel over.
    Ze weet altijd de perfecte opmerkingen te maken , en ze is erg grappig.
    Verder is ze een social-media freak en houdt graag alles in de gaten.
    Hobby’s:Zingen , Acteren , Basketbal.
    Familie:Haar vader is een manager , ze ontmoet veel sterren daardoor.
    Met haar moeder heeft ze geen contact.
    Extra:Ze werkt als model bij Chanel.
    Over wie moet het verhaal gaan: geen idee srry...
    Waarschuwen? graag


    El Diablo.

    Rol: Vriendin 1 direction lid (voorkeur: Zayn of Niall)
    Naam: Iris
    Bijnaam: Iertje
    Achternaam: Elizabeth
    Volledige naam: Iris Elizabeth
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Iris is het gekke kind van haar vriendengroep, maar evengoed is Iris erg onzeker over haar talent en uiterlijk.
    Hobby’s: Iris houdt van Dansen en acteren ,ook doet ze aan paardrijden.
    Familie: Iris heeft een broertje Michel(13)
    Extra:-
    Over wie moet het verhaal gaan ? Liam Payne
    Waarschuwen? Ja


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Abbigail
    Bijnaam: Abbi
    Achternaam: Bright
    Volledige naam: Abbigail Jane Bright
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Foto. Lang donkerbruin/zwart haar, grote pikzwarte ogen, fijn neusje, moedervlek in de nek en naast de wenkbrauw, ongeveer 1m68


    Karakter: Ze is heel erg beschermd over iedereen. Ze heeft een enorm groot moederhart, ze doet enorm veel voor de mensen waar ze het liefst van houd. Ze is misschien soms een beetje te lief waardoor mensen ervan profiteren. Als iemand haar vrienden of familie kwetst of aanraakt veranderd ze van dat lief meisje naar gewoon een monster. Ze kan er niet tegen dat de mensen van wie ze houd gekwetst of down zijn. Ze zal altijd de mensen die daar verantwoordelijk van zijn eens goed aanpakken. Misschien soms een beetje te hard. Je kan altijd op haar rekenen, ze is heel erg grappig. Een echte dramaqueen. Soms kan ze van een vlieg een olifant maken en is ze soms heel erg prikkelbaar als er iets niet gaat hoe ze wil en dat is niet zo een goed ding. Ze denkt niet ze doet het gewoon daardoor gebeurd er soms dat ze kwetsende dingen zegt maar dat het eigenlijk totaal haar bedoeling niet was om mensen te kwetsen. Als ze iets wil gaat er er volledig voor en niemand zal haar kunnen stoppen of tegenhouden. Met vallen en opstaan. Ze is heel erg betrouwbaar, daardoor gaan mensen veel met hun problemen, geheimen of roddels naar haar toe. En dat is een beetje te overdreven aan het komen. Ze is heel erg actief, en ze kan altijd de mensen opbeuren. Ze is daarbij ook wel heel erg koppig, en als haar iets niet aantstaat gaat ze dit ook gewoon zeggen.
    Hobby’s: Ze trekt graag sfeerfoto's van haar vrienden en haar grote broer, ze leeft ook voor een groot deel voor muziek, ze speelt graag met de playstation, en ze houd er gewoon enorm veel van om met haar broer te chillen.
    Familie: Haar vader heeft hun laten zitten toen ze heel klein was. Dus herrinert ze haar er niet zo veel meer van hem maar toch nog een beetje, ze heeft wel een beeld van hem. Haar grote broer heeft haar voor een grootdeel eigenlijk opgevoed omdat haar moeder nadat haar vader hun heeft verlaten haar in de alcohol gestort. Haar broer is daarbij ook verslaafd aan weed maar vind dat niet zo erg. Ze houd enorm veel van haar broer en niemand zou hem moeten proberen kwetsen want met die persoon of personen zou het wel eens niet zo goed kunnen aflopen. Ze zal niet zo makkelijk jongens vertrouwen (behalve haar grote broer dan) door wat haar vader haar heeft aangedaan. Verder heeft ze een poes waar ze enorm gehecht aan is. Haar broer (die Anthony heet) en zijzelf lijken op geen kanten op elkaar. De meeste mensen kijken verbaasd als ze vertellen dat ze broer en zus zijn.
    Extra: Ze rookt. En ze houd van haar playstation.
    Over wie moet het verhaal gaan ?: Liam/Harry
    Waarschuwen? Ja (:


    Stop trying to control everything and just let go.

    Kies mijn rol maar. (Hoopt het liefst op een 1D vriendinnetje)


    Stop trying to control everything and just let go.

    Directioner schreef:
    Kies mijn rol maar. (Hoopt het liefst op een 1D vriendinnetje)


    Ego


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    (...)

    Ego


    Wtf ego ?


    Stop trying to control everything and just let go.

    Het moet over Hazza gaan, want he's the flirt. :9~
    Wil je me waarschuwen als je start? (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:10 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil heel graag invullen, maar ik heb nu geen tijd. Mag ik hem vanavond nog invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik wil heel graag invullen, maar ik heb nu geen tijd. Mag ik hem vanavond nog invullen? (:


    Tuurlijk (: x


    all I want is the taste that your lips allow

    Jagielski schreef:
    Het moet over Hazza gaan, want he's the flirt. :9~
    Wil je me waarschuwen als je start? (:

    Ik zal je waarschuwen (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin van Zoey
    Naam: Jennifer
    Bijnaam: Jennie
    Achternaam: Landson
    Volledige naam: Jennifer Katie Landson
    Leeftijd: 17, 18 Juni 1994
    Uiterlijk:


    Eliza Doolittle.
    Karakter: Jennie is een heel vrolijk meisje, behalve 's ochtends dan heeft ze altijd een ochtendhumeur. Iedereen denkt altijd dat ze een enorme bitch is, maar alleen haar vriendinnen weten dat ze dat niet is. Ze is wel vaak een erg aanwezig meisje. Jennie is erg goed in vertrouwen, je kan haar dan ook snel je geheimen vertellen.
    Hobby’s: Jennie is heel sportief, ze doet aan hardlopen, tennissen en voetballen. Voor de rest houd ze ook erg van lezen.
    Familie: Jennie's vader overleed toen ze drie jaar was. Haar moeder heeft ze nooit gekend. Ze woonde haar hele leven bij haar tante Tina en ome Jeffrey.
    Extra: Ze is gek op zonnebrillen.
    Over wie moet het verhaal gaan ? Harry.
    Waarschuwen? Jep. (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 16:22 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou graag vanavond beginnen met schrijven dus over wie denken jullie dat het zou moeten gaan? (: xx


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: vriendin van Harry.
    Naam: Jas Greenwood
    Bijnaam: Jas
    Achternaam: Greenwood
    Volledige naam: Jasmine Avery Greenwood
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Jasmine is mager meisje met blonde haren en groene ogen.
    Karakter: Ze is heel erg zorgzaam en denkt altijd eerst aan anderen. Soms kan ze echt heel erg vals zijn.
    Hobby’s: Ze houd van winkelen, afspreken met vriendinnen en naar het strand gaan.
    Familie: Ze woont samen met haar ouders in een enorm huis. Ze heeft geen zussen of broers.
    Extra: Ze rookt en heeft een hekel aan insecten.
    Over wie moet het verhaal gaan?: Liam.
    Waarschuwen: Yes, please! :R

    Rol: Vriendin van Zoey.
    Naam: Erin
    Bijnaam: Haar naam is al klein en ze word het liefst bij haar hele naam genoemd.
    Achternaam: Shepard.
    Volledige naam: Erin Elisabeth Shepard
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Erin heeft bruine haren die ze altijd stijlt. Van haar eigen heeft ze krullen en ze heeft blauwe ogen. De meesten die haar zien vinden dat ze op haar moeder lijkt, maar zelf vind ze dat ze in haar doen en laten op haar vader lijkt.
    Karakter: Ze is een heel lief en zorgzaam meisje dat altijd voor iedereen klaarstaat. Ze heeft een klein zusje Harper, waar ze altijd alles mee doet.
    Hobby’s: Uitgaan met haar vrienden, zelf kleding ontwerpen en winkelen.
    Familie: Ze woont samen met haar moeder en zusje in een appartementje. Haar vader is weggegaan nadat Harper was geboren.
    Extra: --
    Over wie moet het verhaal gaan?: Liam.
    Waarschuwen?: Yes, please. :R

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:24 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    xIrris schreef:
    (...)

    Ego


    Kun je me uitleggen wat daar 'ego-achtig' aan is? Ze zegt het alleen maar.

    On-topic: ik begin zo meteen mijn rol in te vullen (:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: vriendin van Zoey
    Naam: Angela
    Bijnaam: Angie
    Achternaam: Hooper
    Volledige naam: Angela Cleo Hooper
    Leeftijd: Angie is zeventien jaar oud. Ze is geboren op elf oktober '93.
    Uiterlijk: Zoey Deschanel


    Karakter: Angie is een erg stil en teruggetrokken persoon, totdat je haar echt leert kennen. Dan zal ze je alles vertellen wat er in haar opkomt. Ze zal werkelijk de meest vreemde gedachtes en theorieën met je delen, waardoor haar beste vriendinnen en vrienden haar bestempelen als prettig gestoord. Ze is ook echt kinderlijk. De hele wereld blijkt haar nog steeds te verbazen. Ze kan ook erg koppig zijn, maar ze is wel ontzettend vergevingsgezind. Ze laat nogal over haar kop lopen door de meeste mensen, maar ze leert langzaam hoe ze voor zichzelf moet opkomen. Ze is ook iemand die gemakkelijk beïnvloedbaar is. Ook verandert haar humeur met de wind, alleen zal je dat niet altijd merken. Ze houdt haar échte gevoelens nog steeds liever voor zichzelf en deelt ze alleen maar wanneer ze voelt dat ze daar echt behoefte aan heeft.
    Hobby’s: Angie houdt van wandelingen, of dat nu door het park of door de stad is. Ze vindt het leuk om nieuwe dingen te ontdekken. Kringloopwinkels en winkels met oude boeken, CD's en kledij zijn dingen die ze bijna dagelijks bezoekt. Ze heeft al een hele collectie met retrospulletjes, waardoor ze bijna geen plaats meer heeft om nieuwe te kopen.
    Familie: Angela komt eigenlijk uit een vrij aparte familie. Ze is enig kind, maar je moet zeker niet denken dat ze verwend was. Haar vader verliet het gezin op haar elfde, waardoor haar moeder in de drank vloog. Vanaf die leeftijd heeft Angie zichzelf leren opvoeden. Doordat ze het niet aankon om haar moeder elke dag dronken te zien, vluchtte ze weg in een soort alternatieve wereld. Hierdoor is ze regelmatig nogal kinderlijk en dromerig.
    Extra: Angie zit een baantje als verkoopster in haar eigen kledingzaak met retrokledij wel zitten, maar daar zal ze nooit het geld voor hebben.
    Over wie moet het verhaal gaan? Ik zou Harry zeggen. Hij zou het beste bij dit verhaal passen (:
    Waarschuwen? YES PLEASE


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.