• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ~Er zit een fout in de title. de K moet een G zijn ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maaaiiinnnn topieekksss]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lamebrain schreef:
    ~Er zit een fout in de title. de K moet een G zijn ;c


    [Je bedoelt de d (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics. Wie wilt er eigelijk een team zijn met Kate? of kan ze de jongeren als eerst tegenkomen ofzo. Hoe beginnen we?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Mijn topics!!!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anthony Kilian von Monroe
    De knalende hoofdpijn zorgt ervoor dat mijn ogen maar moeizaam open gaan. Mijn lijf is stijf e ik zie nogsteeds de beelde voor me dat Jayy voor mijn bed staat me een bos bloemen. 'Vergeet ze geen water te geven.' Zijn stem is zo zuiver dat ik denk dat het bijna echt is en er komt automatisch een glimlach op mijn gezicht. 'Zal ik doen broertje.' Kreun ik zachtjes en dan schieten mijn ogen open en zit ik recht op in het ziekenhuis bed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    [Mijn topics. Wie wilt er eigelijk een team zijn met Kate? of kan ze de jongeren als eerst tegenkomen ofzo. Hoe beginnen we?]

    Staat in het Topic. en ik heb bij mijn karakters al gezecht dat ze als eerst opzoek gaan naar Jayy en daar vinden ze ook Lisa. en daarna gaan ze opzoek naar Aiden zijn zusje.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alison Love
    Ik word wakker met een zware hoofdpijn. Ik kom een beetje overeind. 'Waar ben ik?' mompel ik dan. Ik lig op een bed. Het is een ziekenhuis. 'Waar is iedereen?' ik sta op en merk dat ik wel gewoon op mijn benen staan. Alleen met de hoofdpijn kan ik niet echt nadenken. Ik kijk heel de kamer rond, niemand is hier. En de stilte overvalt me eigenlijk. Geen voetstappen, geblieb van monitors. Stemmen van bezorgde mensen. Ik loop de gang op, niemand? Helemaal niemand. 'Hallo? Is er iemand?' roep ik dan.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 15:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Minimaal met 4 regels schrijven. staat in de regels]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 14:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kate Lizzy Skye Woods
    Ik zucht en ga in de woonkamer zittenc dit noemde ik nu mijn huis. De stoom deed het er en er waren weinig walkers plus je kon de ramen afsluiten met metalen dingen die je voor de ramen kon zetten zodat de walkers je niet konden zien. Al het plunderen de laatste tijd had ik veel kunnen oogsten. Behalve mijn broer of mijn vader. Mar toch ik had eten voor mezelf in blik voor meer dan een jaar denk ik en wapens. Dat waren er genoeg. Sommige waren er helaas te groot zoals de Commando of andere grote wapens. Dit was mijn wchte huis. De kelder was het wapen arsenaal met een kleine schietbaan gemaakt door mezelf. Ik had de haken daar gebruikt om dode walkers in te hangen zodat ik kon leren op de hoofden te schieten. Misschien moest ik weer naar buiten gaan. Ik steek de revolver met mijn vaders moeders en broers naam erin gegraffeerd in mijn riem net als 2 granaten waar ik er nog maar 8 exclusief deze twee van heb en wat scherpe messen. Natuurlijk munitie in mijn zakken en mijn leger broek aan die ik ingekort had, maar voor de rest was het goed ik keek uit het raam. Zo voorzichtig mogelijk en zag dat het stil was buiten. Geen walkers wat me geruststelde. Ik opende de deur en sloot hem met de sleutel. Altijd handig voor rovers aangezien het met een stalen slot was gedaan en dit was geen houten deur, maar veel sterker. Ik begon te lopen. De anker haak met wat touw zat naast mijn heup. Dat was voor als ik ingesloten zit op een gebouw wat niet bepaalt leuk zou zijn. Dit zou weer een zinloze dag zijn in mijn leven. Zoeken naar mensen die dood zijn.
    [Wie wikt haar tegenkomen ofzo :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lamebrain schreef:
    [Minimaal met 4 regels schrijven. staat in de regels]


    [Sorry! Het is aangepast ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik was er voorgeten bij te zetten dat het belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en dat ze ruiken je. Dus, dat weten jullie nu ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden Samuel Woods
    En hevige hoofdpijn zorgt dat ik mijn ogen open. Ik zie mijn moeder en mijn kleine zusje die op me afrent. Ze was net 12 geworden, maar als ik mijn armen rond haar wil sluiten voel ik haar niet. Ik sta op, maar ze zijn weg. De bloemen zijn verdort n zijn bruin en hangen naar beneden. Ik sta op en zie kleding naast minn stoel. Er zit een oop as en stof op, maar ik klop het eraf en trek het aan. Waar de hek was ik. Ik kijk om me heen en doe de deur open. Het was hier leeg. 'Is hier iemand?' Ik wou het roepen, maar ik was zo schor dat het zCht klonk. Er lag zoveel stof en een wind wapperde met een griezelig geluid door een opengebarste ruit. Was ik hier alleen?!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lisa Thomas
    Bang druk ik mezelf tegen de muur. Mij broer had gezegd dat ik hier moest wachten, maar nu duurde het wel een beetje lang. Ik probeerde naar buiten te kijken. Iets wat niet lukte doordat ik te klein was. Voorzichtig bewoog ik mijn arm, wat niet slim was aangezien er nu een heleboel gekraak. ik sloot bang mijn ogen en hoopte op het beste. Ik wou nog niet dood. Ik probeerde het nog een keer en keek net over de rand heen. Ik zag een jongen zitten. Snel dook ik weg. Waar was ik.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 15:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayy Brandon von Monroe
    Ik Staarde uit het raam. Ik had ontbijt voor mezelf gemaakt maar ik had totaal geen trek. Het was opvallent rustig buiten wat betekende dat ik er even uit kon om naar de suppermarkt op de hoek te gaan. Hij was onderhand bijna leeggerooft maar er was altijd wel wat te vinden. En dat was wel nodig ook, want onze voorraad was bijna op.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 15:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''