• Voorbeelden voor tekenles, ik ben al bezig met zoeken, maar ik dacht; Misschien heeft iemand toevallig net zo'n plaatje.
    Dus dit soort dingen zoek ik:

    1; Boze gezichtsuitdrukkingen. (Niet gewoon boos, maar echt razend)
    2; Haren die zo beetje opzij/omhoog golven door wind.
    3; Lege ogen.
    4; Een mensenmassa. (geen flauw idee hoe ik dat moet tekenen namelijk)

    Dus, wie heeft er toevallig zulk soort plaatjes? Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wil je van echte mensen of manga-stijl? Anders kan ik wel wat van m'n mangaboek voor je inscannen als ik 'm kan vinden :3


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Wil je van echte mensen of manga-stijl? Anders kan ik wel wat van m'n mangaboek voor je inscannen als ik 'm kan vinden :3


    Beetje er tussenin ;p Dus niet al te grote ogen en wat natuurlijker haar enzo.
    Ik wil beetje mijn eigen stijl ontwikkelen, maar heb nog wel voorbeelden nodig hoe ik bepaalde dingen moet tekenen ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is er dan echt niemand die een plaatje heeft met een persoon van pure razernij? Want die heb ik echt wel het meest nodig xo Hele, intenste woede.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb wel een plaatje van een mensenmassa, maar ik denk niet op jou manier.


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    Ik heb wel een plaatje van een mensenmassa, maar ik denk niet op jou manier.


    Haha,laat toch maar zien ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.




    Firm believer of all that is magic

    Dooie x'D hahhaa. Nee, wel levende mensjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb nog een stomme foto van mij met mijn haar opzij geblazen door de wind. x)



    Bedoel je zoiets met een mensenmassa? Misschien kun je iets zoeken in de aard van veel mensen die oversteken bij een stoplicht. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    weheartit.com

    Scandal schreef:
    Ik heb nog een stomme foto van mij met mijn haar opzij geblazen door de wind. x)



    Bedoel je zoiets met een mensenmassa? Misschien kun je iets zoeken in de aard van veel mensen die oversteken bij een stoplicht. =)


    Meer een beetje van schuin boven ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wind haar yaknow.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Endure schreef:
    (...)

    Meer een beetje van schuin boven ;p

    Iets van een balkon af? Of iets van een concert met massas staande mensen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hm, dan denk ik dat je aan 't mangaboek niks hebt. Maar hier, een mensenmassa:


    Of misschien deze:



    En deze zou je iets kunnen helpen bij de boze gezichtsuitdrukking, meer voor de vorm:


    “Love is a contradiction.”



    Foto


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oewh, dat is al een begin ja, bedankt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.