• Ik lag vanochtend heerlijk te slapen tot ik wakker schrik van mijn buren met het boren, maar het was half 8 mag je dan al boren? Het is vreselijk irritant, ook al vraag ik vaak aan hen of ze iets later willen beginnen, en zeggen ze is goed, ze hebben beide dus nog vakantie, en nu gaan ze al fucking om half 8 boren, tot nu toe het is zoo irrri..

    Maar mag dat dan wel???

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 9:07 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik heb geen idee.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik geloof dat ze dat gewoon mogen? Wel een beetje asociaal als je het mij vraagt..


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    Ik geloof dat ze dat gewoon mogen? Wel een beetje asociaal als je het mij vraagt..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wtf wie gaat er nou om half8 boren? Hebben ze niks anders te doen? ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geen idee ö
    Maar ik weet wat je bedoeld, bij mij kwamen er al gozers om 7 uur voor nieuwe ramen ._.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vanaf 8 uur in de ochtend mag het, al hangt het nog af van gemeente per gemeente. Over het algemeen mag het van 8:00 tot 22:00.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij mij gingen de buren een keer in het weekend om half 7 's ochtends timmeren en alles in de kamer naast mij. Echt, omfg. Ik vond het zo asociaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Applejack schreef:
    Vanaf 8 uur in de ochtend mag het, al hangt het nog af van gemeente per gemeente. Over het algemeen mag het van 8:00 tot 22:00.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Houndoom schreef:
    Wtf wie gaat er nou om half8 boren? Hebben ze niks anders te doen? ;O

    hihi, inderdaad.. ga eten ofzo? ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Bij ons mag het van 08.00 tot 21.30 (:

    Applejack schreef:
    Vanaf 8 uur in de ochtend mag het, al hangt het nog af van gemeente per gemeente. Over het algemeen mag het van 8:00 tot 22:00.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oh, ik dacht dat je vanaf 7 uur al lawaai mocht beginnen maken? Alleszins, gelukkig hebben wij praktisch geen buren, vroeger was er wel een werf over ons (nu staan er huizen) en toen wachten die mensen altijd tot wij onze rolluiken omhoog deden, dan pas maakten ze lawaai :Y)

    Ge moogt vanaf 6 of 7 uur boren, kind. :Y)(cat)

    weheartit schreef:
    (...)
    hihi, inderdaad.. ga eten ofzo? ;o

    Whahaha of....slapen :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PureObsessed schreef:
    Ik geloof dat ze dat gewoon mogen? Wel een beetje asociaal als je het mij vraagt..