• oke, dus ik weet niet of er hier al een topic van is, maar ik ben te lui om het op te zoeken ;)

    Ik ben echt super fan van My Chemical Romance, nu vroeg ik me dus af of er hier op Q nog meer MCR-fans zijn, zoja, wat is jullie lievelings lied?

    dit is dan toch wel mn lievelings lied:


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    *Gaat vrolijk zingen zonder het liedje op te zetten*
    Love, gimme love, gimme love, i don't need but i'll take what I want from your heart and i'll keep it in a bag, in a box, with an X on the floor, gimme more, gimme more!!

    Ahum.. MCR Rules.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deze! *O*
    Mijn lievelingslied is Teenagers :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oh, en lievelings lied is Famous Last Words en The Black Parade :Y) ik kan niet kiezen.....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Écht fan niet, maar ik luister er heel graag naar.
    Mijn lievelingslied is Cemetery Drive. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    StoryBelle schreef:
    Oh, en lievelings lied is Famous Last Words en The Black Parade :Y) ik kan niet kiezen.....


    jah, die zijn ook erug goed :D
    House of wolves is ook erg leuk vind ik :D


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    I'm a huge fan *O*. Dead!, the ghost of you, welcome to the black parade, I'm not okay, cancer, teenagers, I don't love you, vampires will never hurt you en na na na. Ik ben slecht in kiezen (:.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    I'm a huge fan *O*. Dead!, the ghost of you, welcome to the black parade, I'm not okay, cancer, teenagers, I don't love you, vampires will never hurt you en na na na. Ik ben slecht in kiezen (:.


    haha, je bent niet de enige, ik heb een afspeellijs: Favorieten met 41 songs van MCR xD


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Ik vind al hun liedjes echt niet normaal awesome, ik kan gewoon niet kiezen. Ik vind ze met een grote onderscheiding 1 van de beste bands van deze tijd(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    My chem. My favourite band ever! Erhm, ik vind bijna al hun liedjes goed maar Early Sunsets over Monroeville, I never told you what I do for living en Disenchanted zijn wel m'n favorieten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]