• Zijn jullie vooral positief of negatief ingesteld? Dus of je van alles het positieve ziet of vooral het negatieve.

    Ik positief ^^

    Edit; is jou antwoord op deze vraag 'negatief', dan geef ik je als tip mee om het eens van de andere kant te bekijken =D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:48 ]

    Ehm, ik moet eigenlijk wel toegeven dat ik ergens al snel het negatieve in zie.

    Positief (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Negatief.

    In mensen sowieso het negatieve (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Uuuh ik denk allebei ^^ het hangt ervan af of ik in een happy of een depressieve bui ben (duh, ik weet het)

    Positief
    en mijn moeder Negatief en dat is echt irritant

    Zeker positief :)


    Life is hard and then we die

    Over het algemeen positief, denk ik. Maar ik kan ook wel eens heel negatief zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Negatief.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:54 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Zeer duidelijk negatief


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negatief. Everyone hates me O.O

    Nee okay, seriously. Ik ben niet echt positief.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eigenlijk wel beide.

    Negatief, en dat haat ik. Want ik maak van iets kleins iets groots en vergeet dat er ergere dingen zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Positief!:D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ah, echt zonde dat zo veel van jullie 'negatief' antwoorden. Ik dacht in het begin van mijn puberteit ook best wel vaak negatief, maar sinds een jaar of twee sta ik veel positiever in het leven en dat is de reden dat ik het nu allemaal nog 'red' zeg maar =)