• You light up my world like nobody else <3


    That's what makes you beautiful.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 17:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iPeeta schreef:


    Dit is een poster die ik in Londen heb gekocht hehe. (: Ik heb er nog een maar die is scheef genomen xd
    OMG GEEF HIER :3 hahahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)OMG GEEF HIER :3 hahahah

    (nerd)
    Nu zijn jullie allemaal lekker jaloers (just kidding):Y)


    They were never in fact homeless

    Hoooooii, ik ben er weer.
    Heb ik nog iets gemist???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OMG.
    ik heb dat vingertje in de lucht overgenomen van Harry.
    dat doe ik ook altijd xd


    Some things are changing too much.

    Sestican schreef:
    (...)
    :9~

    Lieke ik heb ook zo'n grote van All Time Low (nerd)


    They were never in fact homeless

    iPeeta schreef:
    (...)
    Lieke ik heb ook zo'n grote van All Time Low (nerd)

    NOOOO, je zit me hier een beetje jaloers te maken:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha weetje, ik mocht vandaag niet mee gymen en ik mocht dus ook niet kijken, werd ik door die nakker dus weggestuurd. Dus zat ik daar heel lonely in de mediatheek met mijn boeken voor niks te doen x'D en aangezien de eerste en tweede klassen in 1 gebouw zitten en de rest in een ander gebouw voelde ik me heel klein als derde klassertje, want er zat een hele groep vijfde klassers en een paar vierde die er waren uitgestuurd ):
    Maar toen kwam een jongen van taekwondo (ook 5e klasser, die ik misschien een HEEEEEl klein beetje leuk vind). En hij zij glimlachend hallo (hahah omg en daar werd ik al blijig van) en kwam hij even met mij praten. Hahah damn he made my day :3
    raar dat je je dan zo vrolijk kunt gaan voelen van 1 persoon die je gewoon even opmerkt en met je praat :o
    en ja ik praat wel vaker eens met hem, maar dat is op taekwondo en op school is het toch anders x'D

    Bradford schreef:
    Hoooooii, ik ben er weer.
    Heb ik nog iets gemist???

    HAAAI*O*
    Wat random fangirl stuff ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Dit is de andere (:


    They were never in fact homeless

    Sestican schreef:
    (...)
    HAAAI*O*
    Wat random fangirl stuff ;D
    En onze foto's ;D kuch


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    iPeeta schreef:


    Dit is de andere (:
    :9~


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)En onze foto's ;D kuch

    Welke foto's???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Haha weetje, ik mocht vandaag niet mee gymen en ik mocht dus ook niet kijken, werd ik door die nakker dus weggestuurd. Dus zat ik daar heel lonely in de mediatheek met mijn boeken voor niks te doen x'D en aangezien de eerste en tweede klassen in 1 gebouw zitten en de rest in een ander gebouw voelde ik me heel klein als derde klassertje, want er zat een hele groep vijfde klassers en een paar vierde die er waren uitgestuurd ):
    Maar toen kwam een jongen van taekwondo (ook 5e klasser, die ik misschien een HEEEEEl klein beetje leuk vind). En hij zij glimlachend hallo (hahah omg en daar werd ik al blijig van) en kwam hij even met mij praten. Hahah damn he made my day :3
    raar dat je je dan zo vrolijk kunt gaan voelen van 1 persoon die je gewoon even opmerkt en met je praat :o
    en ja ik praat wel vaker eens met hem, maar dat is op taekwondo en op school is het toch anders x'D


    OH SCHATTIG!


    i'm broken, do you hear me.

    Bradford schreef:
    (...)
    Welke foto's???


    we hebben ons zelf laten zien xd


    i'm broken, do you hear me.

    Sestican schreef:
    (...)
    NOOOO, je zit me hier een beetje jaloers te maken:9~


    Ghegheghegheee:Y)


    They were never in fact homeless