• You light up my world like nobody else <3


    That's what makes you beautiful.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 17:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradford schreef:
    jullie zien er allemaal leuk uit (:
    hahah dankje :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    iPeeta schreef:
    Moet ik ook een foto van mij plaatsen? (rare zin xd)

    JAAA, want jij bent mooi!(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradford schreef:
    jullie zien er allemaal leuk uit (:

    Danke schön(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    8 UUUUR


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Waarom word een vriendin van mij boos als ik niet luister terwijl ze over de gene praat die ze leuk vind en waarmee ze heeft? Ik bedoel ze heeft steeds een ander, waarom zou ik dan nog luisteren?
    Zeg ik iets over de gene die ik leuk vind, gaat ze zuchten en begint over iets anders. Srsly? >.<
    En nee dat doet ze niet omdat ik ook niet luisterde, want ik luister bijna altijd wel naar haar problemen. Ik had haar voor de grap, oke niet voor de grap maar ach, mijn problemen en familie shit verteld. Kijkt ze me met grote ogen aan en zegt 'Nu durf ik niks meer over mijn vriendjes problemen te zeggen'. Maar tja daar houd ze zich niet aan want Esther komt altijd wel met een goed idee of wat gerust stellende woorden -.-

    he dat poste ik testraks nog
    I GOT THE MOVES LIKE JAGGER


    i'm broken, do you hear me.

    Sestican schreef:
    (...)
    JAAA, want jij bent mooi!(bloos)

    Echt? :$


    They were never in fact homeless

    Moet ik eigenlijk ook een foto van mezelf plaatsen???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    1D KOMT ZO ON!


    They were never in fact homeless

    Die link doet kut.
    want er kijken te veel mensen O.O


    Some things are changing too much.

    oke wacht even hoor, ik zal zo een foto posten, pc doet tering sloom


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    Moet ik eigenlijk ook een foto van mezelf plaatsen???


    dat mag ja (;


    i'm broken, do you hear me.

    link doet kut AAAAAAAAAH


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Waarom word een vriendin van mij boos als ik niet luister terwijl ze over de gene praat die ze leuk vind en waarmee ze heeft? Ik bedoel ze heeft steeds een ander, waarom zou ik dan nog luisteren?
    Zeg ik iets over de gene die ik leuk vind, gaat ze zuchten en begint over iets anders. Srsly? >.<
    En nee dat doet ze niet omdat ik ook niet luisterde, want ik luister bijna altijd wel naar haar problemen. Ik had haar voor de grap, oke niet voor de grap maar ach, mijn problemen en familie shit verteld. Kijkt ze me met grote ogen aan en zegt 'Nu durf ik niks meer over mijn vriendjes problemen te zeggen'. Maar tja daar houd ze zich niet aan want Esther komt altijd wel met een goed idee of wat gerust stellende woorden -.-


    Lekkere vriendin dan. :/ Ik had ook ongeveer zo'n geval, maar ze was een backstabber dus heb ik er voorgoed een punt achter gezet en nooit meer naar haar omgekeken. ;D
    I regret nothing. :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Waarom word een vriendin van mij boos als ik niet luister terwijl ze over de gene praat die ze leuk vind en waarmee ze heeft? Ik bedoel ze heeft steeds een ander, waarom zou ik dan nog luisteren?
    Zeg ik iets over de gene die ik leuk vind, gaat ze zuchten en begint over iets anders. Srsly? >.<
    En nee dat doet ze niet omdat ik ook niet luisterde, want ik luister bijna altijd wel naar haar problemen. Ik had haar voor de grap, oke niet voor de grap maar ach, mijn problemen en familie shit verteld. Kijkt ze me met grote ogen aan en zegt 'Nu durf ik niks meer over mijn vriendjes problemen te zeggen'. Maar tja daar houd ze zich niet aan want Esther komt altijd wel met een goed idee of wat gerust stellende woorden -.-
    Aahw Eshter <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.