• Voor school moet ik dus keuzevakken kiezen. Nu heb ik een op zich leuke keuzevak 'Speaking' gevonden over hoe je moet presenteren in het Engels. Maar nu werkt mijn Nederlands niet mee en staat er dit:

    'Ingangseisen:
    Je mag niet uitsluitend ingeschreven staan voor één van de volgende opleidingen:
    - Opleiding tot leraar VO van de 2e graad in Engels, Deeltijd
    - Opleiding tot leraar VO van de 2e graad in Engels, Voltijd
    - Opleiding tot leraar VO van de 2e graad in Engels, Duale'

    Ik snap het 'uitsluitend niet' niet echt . Google werkt ook niet echt mee D:. Ik doe GZT en niet een opleiding voor Engels leraar. Betekent dat ik zou wel of niet mag inschrijven?


    Seasons will change, but I shall remain

    Betekent het niet gewoon dat je twee opleidingen moet volgen? Of nou ja, dit Engels dus en dan je GZT? Dus dan mag het wel?


    Pretty is just a pretty word.

    Niet uitsluitend zou eigenlijk moeten betekenen dat je niet perse een van die opleidingen hoeft te doen om het vak te volgen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het betekent dat je niet alleen voor één van de opleiding die staan opgesomd mag zijn ingeschreven.



    Zo begrijp ik het toch.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 17:57 ]


    The soul needs autumn.

    Uitsluitend is gelijk aan alleen/slechts. Dus "Je mag niet slechts ingeschreven staan voor één van de volgende opleidingen". Naast één van die vakken, moet je dus nog iets anders volgen, als ik het goed interpreteer.


    She's imperfect but she tries

    Looney schreef:
    Betekent het niet gewoon dat je twee opleidingen moet volgen? Of nou ja, dit Engels dus en dan je GZT? Dus dan mag het wel?


    Dit denk ik ook.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet alleen maar denk ik ;o


    No growth of the heart is ever a waste