• Wie vindt ook dat Coldplay er op achteruit gaat qua liedjes? Raise your hand :W

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 19:55 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind die band sowieso niks :'D


    -

    Basturdo schreef:
    -raises hand-
    Alhoewel ze op Pinkpop dit jaar wel gaaf waren.

    Vond je? Naar mijn mening stonden ze maar een beetje op het podium hun lijst van liedjes te spelen. Het was geen show en zo geweldig vond ik ze niet. Ik heb ze wel eens beter gezien.

    -steekt hand op-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Stonem schreef:
    *steekt hand op*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kingcrawler schreef:
    Ik vind dat de liedjes van vroeger leuker waren. Al kan ik ze nu gelukkig ook nog wel steeds smaken. (cat)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ze waren awesome op Rock Werchter, echt AWESOME.
    Maar je hebt gelijk. Ik houd van Coldplay, maar de Coldplay waar ik van houd is de oude Coldplay, met The Scientist, Yellow en Fix You.
    Ik haat het dat ze zo veranderen. Bij Every Teardrop Is A Waterfall was ik al geschrokken, Major Minus vind ik wél leuk, maar dat nieuwe nummer Paradise... Ik haat het.
    Ze zijn gewoon te bekend geworden en om die reden gaan ze muziek voor 'het grote publiek' maken, niet voor zichzelf. Er zit geen passie meer in.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pritchard schreef:
    Ik heb ze nooit echt heel goed gevonden, eerlijk.


    As travars

    Ik vind bepaalde liedjes wel leuk van ze, maar ik heb geen idee of dat nou oude of nieuwe liedjes zijn. Ik ken ze niet zo goed.

    Stonem schreef:
    *steekt hand op*


    Tell me about it, stud.

    Zo goed ken ik hen niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stonem schreef:
    *steekt hand op*


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Lickilicky schreef:
    Ik. Niet dat ik Coldplay altijd zo'n leuke band heb gevonden, maar die liedjes van vroeger waren veel leuker (cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou 't niet weten, vond het nooit echt wat. Ze hebben een bepaalde sound in hun nummers wat ik echt niks vind.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pritchard schreef:
    Ik heb ze nooit echt heel goed gevonden, eerlijk.


    Alis volat propriis.