• Eerst toen ik wakker werd, moest ik me natuurlijk aankleden etc. Daarna heb ik mijn werk gebeld, omdat ze alweeeer (.__.) mijn rooster verkeerd gedaan hadden.. Naja, dit keer namen ze wel de telefoon op, dus dat scheelde een heel hoop tijd met steeds weer opnieuw bellen x'D

    Daarna vertrokken we naar familie, want mijn oma is binnenkort 80, groot feest blablaaa.. Toen zouden we foto's gaan maken :')
    en ik had der niet zo vele zin in x'D
    Maar het werd wel leuk _O_
    en mijn tante vindt het leuk om portretfoto's te maken, dus heeft ze dat gedaan x'D, en waarschijnlijk zijn de foto's wel mooi geworden x'D

    Ook is er een foto gemaakt met alle 'kleinkinderen', dus ben wel benieuwd naar hoe die eruit gaat zien :9~

    En daarna gingen we pannekoeken eten, haha. En daarna gingen we weer naar huis.
    En toen moest ik mijn tas inpakken want ik ga morgen op vakantie D;

    Klinkt gezellig! Ik heb niet zo'n goed contact met mijn familie, helaas.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat hebben we ook eens gedaan -die foto's-, bij een echte fotograaf. Ik was like, 10 of 11. En die foto hangt nog steeds bij allevier mijn grootouders -papakant en mamakant-
    En mijn broer werkt ook. Hij weet pas een dag op voorhand of en hoe laat hij moet werken --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Klinkt leuk! Ik vind het altijd wel gezellig om een dag met familie weg te gaan! :)
    Maar ga je nu nog op vakantie! :O
    Ik moet maandag al weer naar school en de basisscholen zijn deze week al naar school gegaan! xD Jij hebt geluk! :D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Armani schreef:
    Dat hebben we ook eens gedaan -die foto's-, bij een echte fotograaf. Ik was like, 10 of 11. En die foto hangt nog steeds bij allevier mijn grootouders -papakant en mamakant-
    En mijn broer werkt ook. Hij weet pas een dag op voorhand of en hoe laat hij moet werken --"

    wow, das echt slecht van zijn werk!

    Ik weet het zeg maar 'de week van te voren',
    maar ze zijn nogal dom, want ik heb duidelijk gezegd dat ik volgende week op vakantie ben, plannen ze me dan juist in .___.