• Ik van mijn oppaskind hij heet Ilyas en is 10 maand. Hij is het kind van mijn zus haar beste vriendin, ze is 23 en ze heeft nog een dochter van 5 maar die ken ik niet zo goed. Maar ilyas wel en hij betekend alles voor me, Mijn zus en de moeder van ilyas gaan heel vaak weg dus pas ik altijd op hem & hijs echt een schatje.! Hij kan al dada zeggen, en kan kruipen en stappen ook alleen moet ik zijn handen dan vast nemen. Maar hij moet maandag geopereerd worden aan zijn ogen maar dat komt vast wel goed. Maar ik moet naar die kut school dus kan niet mee. Maar is het beste want ik wed dat ik dan zou huilen.( meer weten over zijn ogen? lees dit topic & Van wie houden jullie ook zoveel? Hier een picture.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:23 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Basturdo schreef:
    Mijn beste vriendin Danielle, dit is het 6e jaar van onze vriendschap. En mijn Servische vrienden. En Yarilo, ookal ken ik haar nog niet zo lang, ik heb haar in mijn hart gesloten. En mijn moeder.


    This bitch, my family, my love and my friends. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn ouders + zusje (maar dat mag je haar niet zeggen) en mijn vrienden, hoewel het cliché klinkt c:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:28 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Saraaah (pinkiepie)
    en van mijn vader (H)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:58 ]


    It's cool, to know nothing.

    Mijn broer.


    Firm believer of all that is magic

    Mijn moeder, en mijn zusje, Jamie. ;D


    Love don´t break me.

    Mijn vrien, mijn moeder, mijn zusje en mijn allerbeste vriendin, Anne.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Family, Aysenur, Jaydee & Naila.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:13 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn vriendin (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn familie, mijn vriendinnen en mijn vriendje zijn me allemaal heel dierbaar : )


    Ik ben gemeen xoxo

    M'n moeder, opa en oma, tante.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn muti en fati, mijn bro, mijn vrienden en Raina, de vriendin van mijn bro. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn tweelingzus en mijn beste vriendin :'D
    Zij betekenen echt de wereld voor mij.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    famlilie, vrienden, mn toekomstige vriendje haha
    maar het allerbelangrijkste mijn aller aller aller aller beste vriendinnetje(H)
    hoeveel ik van haar hou, is gewoon niet te verwoorden.
    ik weet gewoon dat ze om me geeft en dat is zo fijn als vriendin(H)
    ze is gewoon mn beste vriendin en zo iemand heb ik nog nooit heb ontmoet, altijd blij als ik met haar afspreek en als we samen naar school fietsen, nog nooit ruzie gehad in al die jaren<3


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hij is echt schattig trouwen. Hij doet me denken aan mijn eigen oppaskindje.

    Drop zometeen wel een foto.

    Awh, wat een dotje <3 Ik hou het meest van mijn familie en mijn vriendje ;]


    Alis volat propriis.