• ja ik word dus echt gek van mijn klas!!!
    er was dus een meisje dat ik kende van de klj en mijn moeder gaf haar muziekles,laten we haar even N noemen. en eerst vond ik ze super leuk,en ze ging ook met mij mee naar Frankrijk.toen was ze soms wel wat irritant,maar dat viel nog best wel mee.en ik zit nu dus in het 1ste middelbaar, en zij had dus gekozen voor de zelfde school en richting. wij alle twee super enthousiast dat we misschien samen in de klas gingen zitten. En vanaf de eerste schooldag probeert ze de hele tijd populair te zijn,en alle andere meisjes van de klas gaan er gewoon op in en hangen de hele tijd rond haar.Ik had op school dus nog altijd geen vriendinnen,dus bleef ik bij haar omdat zij de enige was die ik kende.maar dan staat iedereen zo in een kring, en zij duwt me gewoon achteruit. ik stond dus altijd buiten de groep.nu was er nog een meisje dat ook altijd buiten de groep stond, ik kon best wel goed met haar overweg maar nu gaat ze dus van klas veranderen.en de jongens in onze klas zijn echt wel heel leuk (gewoon als vrienden) maar als ik erbij ga staan dan beginnen alle meisjes met mij te lachen omdat ik zogezegd aan het "flirten" ben. van klas ruilen heeft volgens mij niet veel zin,bijna alle meisjes op onze school doen zo.
    ik voel me er best wel slecht over omdat ik bijna zeker weet dat er dit jaar niets meer gaat veranderen.
    ik wil terug naar mijn oude school, terug naar mensen die mij wél zien staan
    ik wil niet meer onzichtbaar zijn!

    School sucks.

    -Spreekt uit ervaring.

    Wat stom voor je.
    Bij mij is er ook zo iemand!Ik ging gewoon bij een vriendin staan en ze komt voor mij staan omdat we geen vriendinnen meer zijn.
    Ik heb dat gevoel ook gehad in het 4de leerjaar.Ga gewoon bij de jongens en trek je er niks van aan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    IMSWAG schreef:
    School sucks.

    -Spreekt uit ervaring.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oke dat heb ik nooit gehad, dus misschien weet ik nu niet precies wat je bedoelt maar, misschien kan je dat tegen haar zeggen? Gewoon even met haar praten alleen, misschien helpt dat, ik hoop het (:

    IMSWAG schreef:
    School sucks.

    -Spreekt uit ervaring.

    de lessen zijn enzo zijn wel leuk,
    ik heb gewoon niemand meer die ik kan vertrouwen ofzo.
    en met mijn beste vriend heb ik geen contact meer omdat hij verhuisd is.

    Dat kind is zo fake als wat en valt vroeg of laat wel door de mand.
    Jouw doel moet niet zijn om 'gezien' te worden, maar om andere vrienden te zoeken, zodat je je van hen niks meer aan moet trekken.
    & trouwens; so what als die bitches zeggen dat je met die jongens flirt? Als ze leuk gezelschap zijn, dat is dat toch het belangrijkste.
    Stop met je aan te trekken wat anderen van je vinden. Je zal je een heel stuk vrijer voelen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:27 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    dat gezeik over als je met jongens praat, ben je aan het flirten, is zó idioot van mensen. Zij zijn gwn nog niet volwassen genoeg om jongens als gwne vrienden te kunnen zien. Een vriendengroep met jongen en meiden is veel gezelliger dan alleen meiden, dan wordt het nl een groot roddelfeest, zoals je zelf al door hebt.
    Praten, schat, dat helpt, gwn je mond open trekken. Kweet dat t miss raar klinkt, but you have to be a little bitch. Ik bedoel dat je dus niet verlegen moet overkomen ofzo, want dan wordt je het pispaaltje.
    Durven, duwt zij jouw weg? Dan hoef jij haar vriendin niet meer te zijn, want dan is ze je niet waard.
    één ding is echt heel belangrijk, wordt niet afhankelijk van iemand die je dan gaan gebruiken. Blijf niet bij haar staan, wanneer ze kenbaar maakt dat ze dat niet wilt. Er zijn meer mensen op deze wereld.
    Stuur maar een pbtje als je wilt praten (flower)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:59 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat maakt dat uit als zij denken dat je flirt, laat ze toch?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IMSWAG schreef:
    School sucks.

    -Spreekt uit ervaring.

    Ugh echt hekel aan zulke mensen. Zo irritant. Maar zijn er geen andere vriendinnen mee van vorig jaar?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.