• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Maiinn Topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    (jippie topic nummer 10:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik ga even eten en reageer erna wel weer (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik schiet in de lach als Romeo zegt dat hij alleen iets weet over een picknickverhaaltje. 'Adelaine, de orde is heel groot. Ik denk niet dat iedereen kan komen.' ik kijk haar even aan. Ik tel even in mijn hoofd. '27 leden waarvan 4 leraren, Anderling, Sneep, Perkamentus en Hagrid.'

    (ik ga ook even eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Wat is er gebeurt? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [wow dat ging snel!]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    [Wat is er gebeurt? :3]


    (eigenlijk niet heel veel, Ginny, Fred en Adelaine zijn aan het Grimboutplein. En de rest was offtopic, het ging over dat George ouder was en waarom het eigenlijk niet George en Fred was.XD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hahahaha oh, oké, dankjewel :3

    Heeft George nog gereageerd?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ehm.. Ik kijk wel even.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Dat je nog.. bij me wilt zijn,'' zei ik zachtjes, en keek hem aan. De donkere vlek in zijn shirt van mijn tranen viel me op, en mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog.
    ''Sorry voor je shirt. Eh- alweer,'' zei ik.


    George Weasley

    'Ik laat je gewoon een ander shirt kopen elke keer dat dat gebeurt' Zeg ik met een lichte grijns terwijl ik de natte plek op mijn shirt voel, ach.. Het was water toch?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik lachte zachtjes en knikte toen.
    Ik had toch geld teveel, dat kon ik wel missen. ''Waar zijn Fred enzo? Ik heb ze al een tijdje niet gezien,'' mompelde ik bedenkelijk, deels ook om op een ander onderwerp te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik sla mijn armen over elkaar. Meestal ben ik heel vriendelijk en begripvol, maar aangezien ik van plan ben mijzelf in gevaar te brengen om anderen te helpen, ben ik op het moment een stuk zakelijker.
    'Dus ik geef jullie informatie, wat zeer gevaarlijk voor mij kan zijn -je weet dat als een dooddoener of zo erachter komt wat ik kan, ik net zo goed zelf naar Voldemort toe kan gaan- en jullie kunnen niet eens een groep mensen van wie ik weet dat ze de informatie hard nodig hebben bij elkaar brengen? Dat valt wel erg tegen.'
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de groep rond. Ik zal nu wel heel arrogant overkomen, maar dat boeit mij niet. Ze moeten begrijpen dat ik net zo goed alles voor mijzelf kan houden en zo een veilig gelukkig leven kan leiden.
    'Ik ga Mad-Eye, Emmeline en Dedalus wel waarschuwen,' zegt de vrouw die Ginny Tops noemde. Ze knikt vriendelijk naar mij en loopt vervolgens de kamer uit.
    'Wacht eens even, waarom zouden we in vredesnaam zoveel moeite doen voor een kind dat waarschijnlijk alleen maar leugens verspreid?' Mijn ogen gaan naar het hoopje ongeluk in de hoek. Hoe noemde Ginny hem nou ook al weer? Fletcher of zo?
    'Ach houd je mond toch, dief die je bent. Iedereen in deze kamer weet al dat jij degene bent die niet te vertrouwen is. En dat befestigd het feit dat je al meerdere dure spullen uit dit huis hebt gestolen en dat die inkomsten ook zo goed als de enige rede is dat je hier überhaupt bent.'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Geen idee, waarschijnlijk ergens met elkaar aan het praten.' Zeg ik schouderophalend, over iets dat ik niet mag weten of iets dergelijks.. Al zeg ik dat er niet bij.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik glimlachte even, en plantte mijn lippen zachtjes op de zijne.
    Ik mocht me gelukkig prijzen met George, en dat deed ik ook. Hij was té lief voor me..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''