• Ik heb een paar hele leuke namen in mijn hoofd (volgens mij dan) en ik dacht eraan misschien mijn username te veranderen. :') Dus, welke naam zal ik kiezen?

    - Raveleijn houden |||||
    - Celts |||| [The Celts were a diverse group of tribal societies in Iron Age and Roman-era Europe who spoke Celtic languages.]
    - Scottish |[The Scottish people (Scots Gaelic: Albannaich), or Scots, are a nation and ethnic group native to Scotland.]
    - Celtique ||||[Frans voor Celtic]

    PS: Als je een username steelt ren ik achter je aan met een pan, en sla ik je. Dus eerst vragen als je een naam wilt, then you've got to start with: Dear Chris..

    Ik dacht aan deze namen toen ik dit luisterde, ZO MOOI! echt het luisteren waard haha. ^^ vanaf 1:00 word die mooi.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:14 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ninetales schreef:
    Raveleijn houden. Het typeert je. Bovendien vind ik die origineler dan Celts en is het een mooie lettercombinatie.


    Alis volat propriis.

    Haha, ik dacht eerst even dat je een topic had aangemaakt om te zeggen dat je nog dezelfde username had gehouden, omdat er stond "Raveleijn goes..." en ik je nog dezelfde username zag hebben xd
    Maar goed, ik zeg: Celts!


    “Love is a contradiction.”

    Ik zeg Raveleijn houden, en als je 'm echt wil veranderen, Celtique. *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Toboe schreef:
    Celts (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Acquiro schreef:
    Celtique (:


    And in that moment, we were infinite.