• Hoi.

    Ik heb het zojuist uitgemaakt.
    Via mail. Heel laf ja, alleen ik kón het gewoon niet in het echt.
    6 maanden en 23 dagen heeft het geduurd..
    We hadden gewoon 3 maanden zowat om de dag ruzie. Dat was veranderd, nu ongeveer om de week. Maar ik kan dat niet meer.
    Alleen het probleem is, ik kan niet zonder hem. Hij is zó speciaal voor me.
    Maar dit is beter. Misschien dat we het een derde keer wél aankunnen. (dit is de 2e keer dat ik met hem had).
    Ik voel me gewoon zó kut nu -cry-

    Thnx voor het luisteren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Misschien dat we het een derde keer wél aankunnen.

    Waarom blijf je jezelf kwellen? Als het de tweede keer al misgaat, blijf dan niet hopen op een derde keer. Das erger dan zinloos in mijn ogen. Dus.. pak die doos chocola en zet keihard muziek op ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Misschien dat we het een derde keer wél aankunnen.

    Waarom blijf je jezelf kwellen? Als het de tweede keer al misgaat, blijf dan niet hopen op een derde keer. Das erger dan zinloos in mijn ogen. Dus.. pak die doos chocola en zet keihard muziek op ^^


    Ja, maar ik kán niet zonder hem. Ik wíl wel zonder hem. Alleen ik kán het gewoon niet..
    En, ik word misselijk van chocola :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ivan schreef:
    Misschien dat we het een derde keer wél aankunnen.

    Waarom blijf je jezelf kwellen? Als het de tweede keer al misgaat, blijf dan niet hopen op een derde keer. Das erger dan zinloos in mijn ogen. Dus.. pak die doos chocola en zet keihard muziek op ^^


    Indeed. :]


    All this dampness is damp.

    Illuminati schreef:
    (...)

    Ja, maar ik kán niet zonder hem. Ik wíl wel zonder hem. Alleen ik kán het gewoon niet..
    En, ik word misselijk van chocola :3


    Het is beter zo. Er zijn vast nog leuke jongens op de wereld. Je kunt ook nog bevriend met hem blijven, tenminste, als dat niet te zwaar voor je is. Het komt altijd wel goed.
    En neem dan ijs. :3


    All this dampness is damp.

    Illuminati schreef:
    (...)

    Ja, maar ik kán niet zonder hem. Ik wíl wel zonder hem. Alleen ik kán het gewoon niet..
    En, ik word misselijk van chocola :3

    ijs dan., ;x
    Nee maar ik ben het eignelijk wel gewoon met Ivan eens.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Soldier schreef:
    (...)

    Het is beter zo. Er zijn vast nog leuke jongens op de wereld. Je kunt ook nog bevriend met hem blijven, tenminste, als dat niet te zwaar voor je is. Het komt altijd wel goed.
    En neem dan ijs. :3

    Er zijn geen andere leuke jongens. Wánt jongens zuigen :3 -ervaring-

    Haha, ik ga op jacht naar ijs ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ivan schreef:
    Misschien dat we het een derde keer wél aankunnen.

    Waarom blijf je jezelf kwellen? Als het de tweede keer al misgaat, blijf dan niet hopen op een derde keer. Das erger dan zinloos in mijn ogen. Dus.. pak die doos chocola en zet keihard muziek op ^^

    Dat dacht ik ook meteen toen ik dat zinnetje las. Het is niets voor niets voor de tweede keer uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ivan schreef:
    Misschien dat we het een derde keer wél aankunnen.

    Waarom blijf je jezelf kwellen? Als het de tweede keer al misgaat, blijf dan niet hopen op een derde keer. Das erger dan zinloos in mijn ogen. Dus.. pak die doos chocola en zet keihard muziek op ^^


    None but ourselves can free our minds.

    Illuminati schreef:
    (...)

    Ja, maar ik kán niet zonder hem. Ik wíl wel zonder hem. Alleen ik kán het gewoon niet..
    En, ik word misselijk van chocola :3

    Dan is het afkicktijd. Wanna know hoe ik mijn break-up verwerkte? Alle dingen die me aan hem herinnerden weggooien. Z'n msn weg, telefoonnummer weg. Ik focuste me alleen op de examens. Door die afleiding was het makkelijker hem te vergeten omdat ik ook een ander, belangrijker doel had: slagen. And it worked :] Ben helemaal genezen. Plan voor jezelf nieuwe doelstellingen in het leven als je vakantie hebt: die tekening die eindelijk af moet, dat verhaal waar je al eeuwen niet aan hebt geschreven of die vijf kilometer hardlopen dat je altijd van plan was. It'll work.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Dan is het afkicktijd. Wanna know hoe ik mijn break-up verwerkte? Alle dingen die me aan hem herinnerden weggooien. Z'n msn weg, telefoonnummer weg. Ik focuste me alleen op de examens. Door die afleiding was het makkelijker hem te vergeten omdat ik ook een ander, belangrijker doel had: slagen. And it worked :] Ben helemaal genezen. Plan voor jezelf nieuwe doelstellingen in het leven als je vakantie hebt: die tekening die eindelijk af moet, dat verhaal waar je al eeuwen niet aan hebt geschreven of die vijf kilometer hardlopen dat je altijd van plan was. It'll work.

    Ik heb geen doel. Mijn toetsweek is bijna afgelopen, en daarna heb ik vakantie .____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Er zijn geen andere leuke jongens. Wánt jongens zuigen :3 -ervaring-

    Haha, ik ga op jacht naar ijs ^^

    Natuurlijk wel! Geen hand vol, maar een heel land vol. Onderneem een ronde door de stad en kijk eens wat er allemaal voor moois te bekijken valt _O_ (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kunt niet zonder hem zeg je..
    Ik wil niet bot overkomen maar ik vind dat je jezelf onder ogen moet komen, het is de 2e keer al dat het misgaat dus die 3e keer zal niet veel beters worden.

    Vergeet hem en denk aan de leuke dingen in het leven en neem wat tijd voor jezelf. Doe leuke dingen voor jezelf! :)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Uitmaken via mail is so not done. En je gaat niet nog een keer met hem gaan dame! Je maakt het niet uit om te hopen dat het de volgende keer wel lukt. Je maakt uit en je gaat door of je blijft samen en je gaat door.


    All was well.

    Denk aan de positieve dingen van vrijgezel zijn. Je hoeft je niet in te houden met uitgaan etc. Niet dat je gelijk de grootste slet van nl hoeft te worden, maar gewoon.. je kan meer doen.
    Veel uitgaan met vriendinnen, genieten van je vakantie. En vooral geen 'vervang vriendje' nemen want dat heeft achteraf alleen maar minder nut.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Weetje...

    Je moet blij zijn dat het uit is, en dat klinkt nu nog heel erg hard. Het duurt weken en soms wel maanden over over je ex heen te komen. Dat weet iedereen. Denk eraan dat het moeilijk is, en niet onmogelijk. Probeer positief in het leven te staan, denk aan je vriendinnen. Spreek met hun af, en bedenk dan wat voor een klootzak je ex is om je zomaar te laten gaan! Je bent vast een leuke meid, en je vind zo weer een andere vriend zodra je daar klaar voor bent. Ook is het belangrijk om je niet groot te houden, huil gewoon als je moet huilen. Zonder huilen kan je je gevoelens ook niet verwerken.

    Het komt allemaal wel goed, geloof me!