• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 10:02 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Daar kunnen wij niet over oordelen he :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, ik denk inderdaad dat je verziend bent.
    Met dan zie je in de verte een soort van bord met allemaal letters op een rij, en een bepaalde rij moet je dan oplezen. Dan doen ze een apparaat voor je ogen met een bepaalde sterkte lenzen en dan moet je het nog eens proberen. En zo zien ze welke sterkte je nodig hebt.
    En misschien moet je het ook nog hebben over contrasten. Dus zie je de letters beter in het rode gedeelte of in het groene gedeelte. Bla bla.
    Maar ik weet niet of dit alleen bij bijzienden is, of ook voor verzienden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die schouder/nek klachten kunnen niet door je ogen komen. Ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel. Je moet gewoon dingen lezen (':


    comfort in c h a o s

    Hmm ik denk het wel, al is het alleen maar om je ogen rust te geven. Vanwege dat dansen en al.

    En niet veel... Twas kut werk ;d en ben je dr klaar mee dan doe je ogen vet vaag en al -.-

    Maar, je moet in een ding turen.. en dingen doen..
    Lettertjes lezen, zeggen welke plaatje beter is.. 1 of 2.. beetje vaag uitgelegd maar ik heb dat vorig jaar moeten doen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga je ogen laten testen en you know it. :8

    Hirasawa schreef:
    Ga je ogen laten testen en you know it. :8


    Lees de eerste zin -.-,

    ik wou alleen weten of ik me ook zorgen moest maken. En wat je eigenlijk moet doen bij zo'n test


    “All those fairytales are full of shit.”

    Jup... Klink als de symptomen ^^
    Maar ik heb geen flauw idee wat je moet doen als je verziend bent ben namelijk zelf bijziend
    Ik denk niet dat het levensbedreigend zal zijn hoor ^^
    Veel succes! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk inderdaad dat je een + sterkte hebt.
    Daar kan ik verder niks over zeggen, want ik heb een - sterkte.


    Tell me about it, stud.

    Ik denk het wel, ja.
    Maar als je liever geen bril wilt, kun je natuurlijk ook lenzen nemen. Heb ik nu ook een klein jaartje en bevalt me prima.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je krijgt soms wel van die pufjes in je ogen, dat vind ik altijd naar. En je hebt dan waarschijnlijk een bril nodig voor dichtbij oftewel een leesbril aangezien je in de verte wel goed ziet.

    En zoals de andere al zeiden, je moet letters op lezen en dan krijg je glaasjes voor je ogen en dan gaat die man of vrouw vragen door welk glaasje je het beter ziet etc.


    Physics is awesome

    feltonbeats schreef:
    (...)

    Lees de eerste zin -.-,

    ik wou alleen weten of ik me ook zorgen moest maken. En wat je eigenlijk moet doen bij zo'n test

    Natuurlijk moet je je zorgen maken, want als je een bril moet vergaat je wereld.
    nee serieus, waarom zou je je zorgen maken omdat je misschien een bril moet? En hoe the hell moeten wij nou weten of je een bril nodig heb, we zijn geen dokters, en al waren we het, dan nog kunnen we dat niet weten als we je niet kennen.
    Daarbij je laat je ogen toch al testen(wat je trouwens beter bij de oogarts kan laten doen dan bij de opticien), waarom vraag je het dan nog hier?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voiceless schreef:
    Ik denk het wel, ja.
    Maar als je liever geen bril wilt, kun je natuurlijk ook lenzen nemen. Heb ik nu ook een klein jaartje en bevalt me prima.


    Dat lijkt me super eng om in te doen! Tenminste.. Dat ziet er zo uit xD. (mijn moeder draagt lenzen)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Misschien wel, maar hoe zouden wij dat moeten weten?

    Ik heb het aan mijn vader gevraagd (die heeft multifocale glazen= hij is ver- en bijziend) en hij zegt dat je een plankje krijgt op leesafstand en dan moet je moet je de letters oplezen...
    Dus: nogal simpel ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Ik heb het aan mijn vader gevraagd (die heeft multifocale glazen= hij is ver- en bijziend) en hij zegt dat je een plankje krijgt op leesafstand en dan moet je moet je de letters oplezen...
    Dus: nogal simpel ;]


    Ohh.. Oké.
    Thanks!!(heart2)


    “All those fairytales are full of shit.”