• Lotte een meisje bij mij uit de klas, die is heel verlegen.
    Maar op Twitter OMG daar praat ze gwn nogal jeweetwel..
    So What do you think?

    Ook bij meer mensen gezien misschien?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 8:30 ]


    Where words fail, music speaks

    Nope(cat)
    Alleen verlegen mensen hebben wel altijd de neiging om met mij te praten en dan ook heel veel --'
    Alsof ik eruit zie als een of andere eerst-hulp-bij-verlegen-zijn-organisatie(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    neeh, ik zie er uit als een arrogante bitch.
    maar dat ben ik niet. ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Sestican schreef:
    Nope(cat)
    Alleen verlegen mensen hebben wel altijd de neiging om met mij te praten en dan ook heel veel --'
    Alsof ik eruit zie als een of andere eerst-hulp-bij-verlegen-zijn-organisatie(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb iemand gekend en zij was op het school raar :p
    Ze zei echt niks deed echt asociaal enzo, de meeste noemde haar een lantaarnpaal :X
    En in het echt of op msn was dat echt zo'n prater :S
    En echt een ja aansteller, want ze stuurde ook iemand een foto van haar in lingerie da ik denk, zijn da 2 personen ofzo..
    Echt raar :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben zelf heel erg verlegen. :')
    Maar ik praat echt niet meer of minder op het internet hoor.

    Ik ben verlegen en onzeker in het echt maar op het internet ben ik echt op mijn gemak en eigenlijk ook echt een prater/sociaal iemand


    Let the Night embrace you

    Ik ben op school rustig, maar vrienden en familie kennen me als best wel gek iemand.

    Nee. Ik praat veel, vaak en graag. In real life, of op internet, idc :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pusheen schreef:
    Ik ben verlegen en onzeker in het echt maar op het internet ben ik echt op mijn gemak en eigenlijk ook echt een prater/sociaal iemand

    Same here


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Als ik nieuw ben ergens dan kom ik heel rustig en verlegen over.. Maar als je me dan beter leert kennen. Oh man.. Een ontploffing van hyperheid (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Typisch Lotte ;'$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pastrana schreef:
    Als ik nieuw ben ergens dan kom ik heel rustig en verlegen over.. Maar als je me dan beter leert kennen. Oh man.. Een ontploffing van hyperheid (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pastrana schreef:
    Als ik nieuw ben ergens dan kom ik heel rustig en verlegen over.. Maar als je me dan beter leert kennen. Oh man.. Een ontploffing van hyperheid (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    weheartit schreef:
    neeh, ik zie er uit als een arrogante bitch.
    maar dat ben ik niet. ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Pastrana schreef:
    Als ik nieuw ben ergens dan kom ik heel rustig en verlegen over.. Maar als je me dan beter leert kennen. Oh man.. Een ontploffing van hyperheid (:


    same here:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.