• Ik had vandaag mijn eerste les Engels. Onze lerares komt uit Nieuw-Zeeland, en spreekt dus maar een klein beetje Nederlands.
    Toen we binnenkwamen begon ze zo van; 'Jaa, stel maar vragen wat je van me wilt weten, je moet nieuwsgierig zijn' maar dan in het engels :W
    Toen vroeg iemand; 'What's your name?'
    Zegt ze; 'Julie Bytheway'
    Dus ik denken dat ze zoiets zegt van: 'Julie, trouwens'
    Maar nee, Bytheway is haar achternaam :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is best een awesome achtername :'D
    Moest aan het liedje By the way, van Hinder denken


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als in 'Bitheweej' of als in 'By the way' (uitspraak)?


    Life is hard and then we die

    Epic.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Als in 'Bitheweej' of als in 'By the way' (uitspraak)?
    Als in By the way :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Leuk, Bytheway als achternaam xD
    Ik zou dat ook gedacht hebben


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    LOLZ


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FilmReel schreef:
    Leuk, Bytheway als achternaam xD
    Ik zou dat ook gedacht hebben


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha, stoer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    haha wij hadden vorig jaar een lerares, die ook engels gaf en net 1 jaar in Nederland woonde, ze kwam uit Litouwen en ze kon dus ook bijna geen Nederlands, haar naam was Jurgita Cesnauskiene hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    haha wij hadden vorig jaar een lerares, die ook engels gaf en net 1 jaar in Nederland woonde, ze kwam uit Litouwen en ze kon dus ook bijna geen Nederlands, haar naam was Jurgita Cesnauskiene hahahaha.
    Kun je dat uitspreken? o.o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, de rare achternamen van mijn leraren die ik heb gehad waren: Kyriakopoulos en Janitschek (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Atropos schreef:
    Haha, stoer.

    Feorge schreef:
    Haha, de rare achternamen van mijn leraren die ik heb gehad waren: Kyriakopoulos en Janitschek (:

    Ja, of Hannemann (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha wij hebben ook een docent met een rare naam, hij heet Kuokkanen maar je zegt: Kwakkenen (cat)


    Alis volat propriis.

    Dat is best een zalige achternaam. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'