• Topic 1 is hier te vinden.

    Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - Rizardo
    - Hel
    - Overwhelmed
    - Counterpoise
    - Glucio
    - Chandler
    - Bashful
    - C18
    - Saybia
    - Roux
    - Yayde
    - Annwfyn
    - Dsend
    - Ignorances
    - Fidem
    - 1xmichellax1

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    Opdracht 2.


    Kruip in de huid van een persoon. Een persoon met een uitzonderlijke baan, aparte gave of misschien wel een doodnormaal leven. Ik heb jullie elk genummerd, gewoon zoals jullie in de lijst staan en bij elk nummer staat nu een beroep, gave, levenswijze of ras. Het is me een genoegen jullie kennis te laten maken met jullie hoofdpersonage. Er is geen mogelijkheid om te ruilen of te veranderen, wees creatief en zorg er voor, dat jullie je grenzen uitbreiden. Datgene wat er achter je naar staat, wil ik dan ook als hoofdpunt in het verhaal terug kunnen zien. er iets speciaals van.

    Minimum aantal woorden: 700
    Maximum aantal woorden: 1200
    Inleverdatum: 25 September 24:00

    In de story staan jullie personages.



    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 17:17 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zometeen geef ik je een hint op je neus!
    jkjk

    Maar euh... 'Kunben'? :"D


    Let it come and let it be

    Blame the iPod. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I blame YOU :9~


    Let it come and let it be

    Ik denk dat ik hem er tegen woensdag pas op ga hebben :\ De enige tijd waarin ik daadwerkelijk tijd heb om te beoordelen, is eigenlijk in de trein op weg naar huis en dat is zo'n 40 minuten maar :\


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik denk dat ik hem er tegen woensdag pas op ga hebben :\ De enige tijd waarin ik daadwerkelijk tijd heb om te beoordelen, is eigenlijk in de trein op weg naar huis en dat is zo'n 40 minuten maar :\


    Doe maar rustig. Ik heb al respect voor je dat je dit uberhaupt voor ons doet. ;)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik haat iedereen die dit topic onnodig omhoog schopt en mij laat denken dat de uitslag er is (krul)


    Let it come and let it be

    En ik haat alles en iedereen en vooral mijn laptop, die mijn beoordelingen verwijderd heeft.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    En ik haat alles en iedereen en vooral mijn laptop, die mijn beoordelingen verwijderd heeft.


    -gooit laptop uit het raam-

    Hel schreef:
    (...)

    -gooit laptop uit het raam-


    Ik hoefde er nog maar 3. Maarja, ik ga weer overnieuw beginnen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    En ik haat alles en iedereen en vooral mijn laptop, die mijn beoordelingen verwijderd heeft.

    Please don't hate me? (huil)


    Let it come and let it be

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik hoefde er nog maar 3. Maarja, ik ga weer overnieuw beginnen.


    kun je het helemaal niet meer terughalen?

    Hel schreef:
    (...)

    kun je het helemaal niet meer terughalen?


    Nope. Het is gewoon nergens meer te bekennen. Hij deed het laatst ook al met een schoolopdracht =.=


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh God o_o Op de technologie kun je tegenwoordig ook al niet meer rekenen (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Applejack schreef:
    (...)

    Nope. Het is gewoon nergens meer te bekennen. Hij deed het laatst ook al met een schoolopdracht =.=


    Omg, dus je moet helemaal overnieuw beginnen 0.0


    Happy Birthday my Potter!