• ik had vandaag vrij van school:S. Er was iets met een vergadering omdat er mensen irri waren en eigenlijk geschorst moeten worden. Dus door die mensjes had ik lekker vrij:D. Gelukkig maar! Ik had echt geen zin in een blokuur wiskunde(N)


    I'm perfectly my perfect self, just like everyone is perfect

    Okay.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik krijg gewoonweg nóóit dagjes vrij :'D


    Let it come and let it be

    Nice!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Beter!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ben benieuwd op wat voor soort school jij zit dat jij vrij krijgt om schorsing-vergaderingen :Y). Wel awesome! Nog wat leuks gedaan op je vrije dag?


    Wie du mir, so ich dir.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb vrij wanneer ik dat zelf wil :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Famine schreef:
    Beter!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jammer dat het daarom is, maar wel fijn dat je vrij hebt (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En daarvoor krijgt je hele school vrij? Wtf.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben meer thuis dan op school en dat verveelt echt enorm. Nooit gedacht dat ik het ooit in m'n leven zou gaan zeggen, maar ik wil school!


    No growth of the heart is ever a waste

    Alleen mijn klas was vrij. Ik begrijp nu waarom. Er zaten jongens in mijn klas maar die zijn nu geschorst. Ik snap ook niet waarom ik opeens de hele dag vrij kreeg maar ik vond het wel fijn:D. Ik heb een dagje in de stad doorgebracht met vriendinnen aangezien mijn school bijna in de stad is.


    I'm perfectly my perfect self, just like everyone is perfect

    Ben ziek naar huis gegaan na het 2e lesuur.

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:01 ]

    Countenance schreef:
    Ik krijg gewoonweg nóóit dagjes vrij :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...