• Voor school moeten wij dertig uur Maatschappelijke Stage doen
    Nu gaan een vriendin en ik samen naar een kinderopvang of zo, en daar met die kindjes spelen, en voor hen speelgoed uitdelen (:
    Ik heb er echt zin in!

    Hebben jullie ook Maatschappelijke Stage? Of al gedaan?
    Zo ja, wat dan? :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Storytime schreef:
    Ik weet niet zeker of ik het moet doen, ik hoop het niet. Die hele maatschappelijke stage slaat nergens op. Waarom zou ik iets voor de maatschappij doen, die doet ook niets voor mij. En wanneer moet ik het doen, ik heb amper tijd voor mijn hobby's met school en werk.
    Wat ik wil doen zou toch niet mogen. Ik zou het liefst iets met dieren/natuur doen maar dat mag niet het moet met de mens zijn. Belachelijk.

    Begrijp me niet verkeert, ik wil best vrijwilligerswerk doen. Maar wel als ik tijd heb en iets dat ik leuk en belangrijk vind, niet wat zij leuk en belangrijk vinden.
    Jij bent zeker een puber? De maatschappij doet echt heel veel voor jouw ouders en ook voor jou.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Celestia schreef:
    (...)
    Als wij het niet doen krijgen we onze diploma niet. O.O


    Bij ons is het nieuw en het is een soort test, hun in het begin dreigen dat wij ons diploma anders ook niet zouden krijgen. Nou, ze kunnen de pot op hoor. Ik had briefje gevonden met waarom wij dat moeten;
    - Verantwoordelijkheids gevoel krijgen
    - In aanraking komen met vrijwilligerswerk
    En nog zoiets triests.. ;l Ik vind het onzin, andere kinderen al alle 72 uur meteen gelopen x'd En ik niks. Eerst gingen ze steeds zeiken en na een tijdje stopte dat en heb er niks meer van gehoord. Ze hebben het er ook nooit over op school.

    + ik wilde eerst wel, maar kon al geen stageplek vinden dus toen had ik al helemaal van; Ja dag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vorig jaar ging ik kerstpaketten inpakken bij de bibliotheek en meegelopen met een lampionnentocht ook van de bibliotheek


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nope, ik ben er nét aan ontsnapt. Bij ons moeten ze het in de 3e doen, en ik ging precies dat jaar door naar de 4e :3 Mensen die ik ken die zijn blijven zitten moesten het wel doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Moest het 3x doen:
    1e klas: (een middag) 3 uur bij de kinderopvang
    2e klas: (een dag) 8 uur bij de basisschool
    3e klas: (een werkweek) 40 uur bij de dierenarts.
    En nu ben ik er gelukkig vanaf! Maar de kinderopvang is wel leuk hoor! ;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Vorig jaar gedaan, 42 uur :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat moeten sommige van jullie weinig uur?

    Wij moeten het elk jaar doen,d us ook in examenjaar en dan in totaal 72 uur ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik moet dit jaar175 uur stage lopen (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik moet trouwens elke week 20 uur per week stage lopen in 2 dagen. Tot aan het einde van het schooljaar :'D


    -

    Endure schreef:
    Wat moeten sommige van jullie weinig uur?

    Wij moeten het elk jaar doen,d us ook in examenjaar en dan in totaal 72 uur ;o


    O lol, check het net en ze hebben het dit jaar verandert naar 30 uur.
    Hahaha, en dan te bedneken dat sommige kinderen al meteen alle 72 uur liepen om er vanaf te zijn xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toen ik nog op het middelbaar zat ben ik er onderuit gekomen door te zeggen dat ik al 3 jaar vrijwilligerswerk deed.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Genius schreef:
    Ik moet trouwens elke week 20 uur per week stage lopen in 2 dagen. Tot aan het einde van het schooljaar :'D



    Hoe moet je dat in godsnaam doen? o_O Dat is toch onmogelijk?
    En jke mag geen eens 10 uur werken toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Hoe moet je dat in godsnaam doen? o_O Dat is toch onmogelijk?
    En jke mag geen eens 10 uur werken toch?

    10 uur per dag ja ^^ alleen ik speel vals en loop 9 uur per dag, maar dat maakt niet zoveel uit. Het is alsnog veel en het mag eigenlijk ook niet maar ik kan niet anders (no_chears) Officieel heb ik er 3 dagen voor maar die instelling waar ik stage loop propt mij in 2 dagen vanwege stagevergoeding, anders ben ik te duur voor ze :W


    -

    Maatschappelijke stage zuigt.
    Ik heb het vorig jaar gedaan (danku school) en ik gaf bijles.
    God-zij-dank was dat kind heel easy going en heb ik gezorgd dat ik niet zo veel uur moest :Y)


    Fat chance.

    Genius schreef:
    (...)
    10 uur per dag ja ^^ alleen ik speel vals en loop 9 uur per dag, maar dat maakt niet zoveel uit. Het is alsnog veel en het mag eigenlijk ook niet maar ik kan niet anders (no_chears) Officieel heb ik er 3 dagen voor maar die instelling waar ik stage loop propt mij in 2 dagen vanwege stagevergoeding, anders ben ik te duur voor ze :W


    Als het niet mag, zou ik het al helemaal niet doen --'' Dom gedoe altijd ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.