• Voor school moeten wij dertig uur Maatschappelijke Stage doen
    Nu gaan een vriendin en ik samen naar een kinderopvang of zo, en daar met die kindjes spelen, en voor hen speelgoed uitdelen (:
    Ik heb er echt zin in!

    Hebben jullie ook Maatschappelijke Stage? Of al gedaan?
    Zo ja, wat dan? :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Yoseob schreef:
    (...)Jij bent zeker een puber? De maatschappij doet echt heel veel voor jouw ouders en ook voor jou.

    Zoals?
    De regering doet veel voor mee, maar die oudjes in een bejaardentehuis of de kleuters bij de opvang niet. En bij dat soort dingen moeten wij werken. I.p.v. de dingen die wij willen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jep, ik moet 15 uur, en ga waarschijnlijk met een vriendin bij gehandicapten..
    En vorig jaar heb ik bij de AH en me moeders werk (bejaarde) stage gelopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ja ik heb dat ook maar ik hoef maar 18 uur en ik ga bij een bejaarden huis met mn beste vriendin(:
    lijkt me ook superleuk!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    bij ons in de buurt is niets en ik moet 30 uur.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ja vorig jaar.
    Ik heb amen met een vriendin in de herfstvakantie de doedagen, kinderen gesminkt.
    en de rest van de uren samen met een andere vriendin bij een kinderboerderij in de winkel achter de kassa gewerkt.


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    In de derde, bij een bejaardentehuis.
    Maar voor mijn opleiding moet ik nog een stageplek zoeken voor gehandicaptenzorg/dagbesteding voor die mensen. En dat is best lastig. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Scouting!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Wij moesten in de tweede klas het bos opknappen. Drie uur riet weg knippen, onkruid wieden en bomen omhakken D:.
    Gelukkig werkte ik samen met een vriendin wie al net zo fanatiek was als ik. Aan het eind van de dag hadden we nog niet eens 1 boom omver gekregen x'd.


    i put the fun in funeral