• In het begin van het jaar ging ik dus normaal vertellen dat ik soort van Brits ben, wat dus betekent dat ik wel Nederlands kan spreken én schrijven en dat ik het volledig versta maar al die spellingsregels -D, -DT of -T? Ik weet nooit wat het moet zijn dus daar maak ik nog redelijk wat fouten aan. Ook mijn spelling van woorden is niet altijd zo perfect maar ik doe er tenminste iets voor! Ik schrijf altijd in het Nederlands (zo leer je ook), ik heb [vloekwoord] mijn halve vakantie besteed aan die domme spellingsregels.

    Moeten we een opstel schrijven, steek ik er verschrikkelijk veel werk in krijg ik maar een vier omdat er '1 punt afgaat per DT fout'
    Serieus? Ik kan er ook niet aan doen dat ik er niet mee ben opgegroeid én ik doe tenminste moeite ervoor en nog, nog moet ze me zo behandelen.

    sorry dit moest er even uit. Nog iemand last van onrechtvaardige leraren, maakt niet uit voor wat?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ah vind ik zo erg voor je =(. Daar zouden ze nu echt wel rekening mee mogen houden eigenlijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ah vind ik zo erg voor je =(. Daar zouden ze nu echt wel rekening mee mogen houden eigenlijk!


    comfort in c h a o s

    Daar heb ik geen last van, maar dat suckt zwaar. Ga anders met de directeur praten, misschien kan hij er wat aandoen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat is echt zo belachelijk. Zo'n leraar kan ook prima zien dat jij er genoeg moeite voor doet, en dan wordt je er zo op afgerekend. Dat is echt lullig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is idd erg. Maar mettertijd leer je het wel. Ik ben hier sinds 6 jaren en ben best wel goed (vergeleken met anderen). Dat dt leer je nog wel :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lilaea schreef:
    Dat is idd erg. Maar mettertijd leer je het wel. Ik ben hier sinds 6 jaren en ben best wel goed (vergeleken met anderen). Dat dt leer je nog wel :'D


    Ach maak je maar niet druk ik ken zo veel Nederlanders die d'r geen snars van kunnen.

    Maar dat is inderdaad heel onrechtvaardig. Die puntentelling überhaupt al...
    Ik zou het tegen iemand vertellen, want stel dat zoiets door blijft gaan? Dat lijkt me dan echt vreselijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik snap dat het erg rot is, maar jouw leerkracht kan jou toch niet anders gaan behandelen omdat jij Brits bent? Dat is ten slotte discriminatie, en dat mag niet. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Marshmellow schreef:
    Ah vind ik zo erg voor je =(. Daar zouden ze nu echt wel rekening mee mogen houden eigenlijk!


    I feel guilty after every bite I take.

    Dat is idd sucken...
    Eigenlijk hoor jij dus bij de anderstaligen & dislekten (ofzo)
    en in onze school krijgen die geen extra punten spelling (bv. bij ons bij examen: 48 punten theorie 2 punten spelling)
    Hoe zit het bij jou in school voor de anderstaligen/dislekten?
    Moet je maar eens directeur of onderdirecteur of graadcoördinator ofzo aanspreken^

    Bij ons geld die puntentelling -1 per werkwoordfout- ook maar niet voor de anderstaligen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:24 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sneasel schreef:
    Ik snap dat het erg rot is, maar jouw leerkracht kan jou toch niet anders gaan behandelen omdat jij Brits bent? Dat is ten slotte discriminatie, en dat mag niet. (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Da's echt zuur. Ik zou ook pissig worden. Geef je dan tenminste nog een voldoende voor 't harde werk dat je erin hebt gestoken. Ook al is het maar een zesje.

    Ik kan onrechtvaardigheid heel slecht hebben en dus ook van leraren niet. Ik werd eens beschuldigd van te spijbelen om onder mijn betoog uit te komen terwijl ik met griep thuis was. Dus heb ik die leraar haarfijn verteld wat ik daarvan vond. M'n klasgenoten destijds waren like: wth, zet die een grote bek op tegen een leraar O_o Want ja, ben niet iemand die leraren op stang gaat jagen omdat ik dat zo leuk vind ofzo. Maar zulke geintjes kan ik niet hebben.
    .


    No growth of the heart is ever a waste

    Sneasel schreef:
    Ik snap dat het erg rot is, maar jouw leerkracht kan jou toch niet anders gaan behandelen omdat jij Brits bent? Dat is ten slotte discriminatie, en dat mag niet. (cat)

    Dyslecten hebben ook verzachtende omstandigheden, I don't see waarom dat in haar geval dan niet kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sneasel schreef:
    Ik snap dat het erg rot is, maar jouw leerkracht kan jou toch niet anders gaan behandelen omdat jij Brits bent? Dat is ten slotte discriminatie, en dat mag niet. (cat)


    Ik verwacht ook geen totaal andere behandeling, I neem er al genoegen mee dat ze er rekening mee zou houden maar zelfs dat doet ze niet..
    Trouwens zoals C18 al zegt, mensen met dyslexie krijgen ook verzachtende omstandigheden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Leraren, je kunt niet met ze en niet zonder ze. (Ik helemaal niet zonder, want mijn ma is een leraar.)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik heb zo'n zin om jou leraar te slaan
    Hoe durft ie D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."