• Homura --> Grassi

    Ik kon het niet laten om mijn username weer te veranderen, en dit keer naar één van mijn favoriete artiesten: Mitch Grassi. Wie zijn mijn andere favoriete artiesten dan? De rest van Pentatonix natuurlijk! Jup, ik ben obsessed. De username Pentatonix was natuurlijk al geclaimd door iemand die al bijna twee jaar niet meer online is geweest, dus koos ik maar voor mijn uiteindelijke favoriet (al vind ik ze natuurlijk allemaal geweldig).


    Wil je weten hoe geweldig de muziek van Pentatonix is? Klik dan bijvoorbeeld hier, hier, hier en hier en... dit is hun nieuwste nummer.
    Maar er zijn natuurlijk nog veel meer (oudere) nummers! Hier te vinden.


    En natuurlijk is Mitch niet te missen als helft van SUPERFRUIT!


    Dus... Wat vinden jullie ervan? En om het nog interessanter te maken, wie is/zijn jullie favoriete artiest(en) en hebben jullie ook wel eens dat soort usernames genomen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je bent echt helemaal niet herkenbaar. Niet gewoon. Ik ken deze boy Mitch niet, maar prima als jij hem leuk vind toch. Mijn favoriete artiesten zijn de RHCP, Rolling Stones, Paolo Nutini en Alt-J. Denk ik. Soms wisselt het.

    En nee, ik heb geen enkele username gebaseerd op muziek/bands/artiesten. Ik kies mijn usernames meer in de literatuur, geschiedenis en kunst.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ohmygosh, I love Mitch. ;3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hun muziek is awesome. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pentatonix!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
    En Mitch is gewoon zo leuk! Aah, love your username!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ken hun muziek niet, maar het klinkt wel lekker vrolijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kende die naam ergens van maar ik weet het weer toen ik naar de muziek luisterde! Ze maken alleen maar muziek met hun monden en nergens anders mee(en hun stembanden natuurlijk (:)


    i wanna die with you once or twice.

    PizzaandBlack schreef:
    Ik kende die naam ergens van maar ik weet het weer toen ik naar de muziek luisterde! Ze maken alleen maar muziek met hun monden en nergens anders mee(en hun stembanden natuurlijk (:)

    Inderdaad, het is a capella. ^-^

    En nog bedankt voor de leuke reacties! (:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…