• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:51 ]

    Houndoom schreef:
    In real niet, op Q. wel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Prudence schreef:
    Socially awkward :W


    Niet zo heel erg dan, alleen bij vreemden. Maar dat is meestal na een kwartiertje al weer weg. Ook in grote ruimtes met veel mensen (cat)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 21:32 ]

    Yup, ik ben behoorlijk sociaal. Ik vind het ook altijd leuk om met vreemden een gesprekje aan te knopen (:
    Maar goed, ik doe ook een sociale studie, dan moet je natuurlijk ook wel sociaal zijn!


    I was an angel living in the garden of evil

    Square schreef:
    In het echt ben ik niet goed in de omgang met mensen. Het ligt er niet echt aan dat ik niet aardig ben - hoop ik (krul) - maar het is meer dat ik ontzettend verlegen ben en nooit weet wat ik moet zeggen in de buurt van mensen die ik niet of nauwelijks ken.

    Op Q is dat veel minder zo, maar mensen zijn volgens mij altijd opener via internet. En ik zet inderdaad ook altijd reacties als ik een verhaal lees, want zelf erger ik me nogal aan de mensen die wel een verhaal kunnen lezen maar niet de moeite nemen om even twee regels te typen.

    Lovelyxxx schreef:
    Yup, ik ben behoorlijk sociaal. Ik vind het ook altijd leuk om met vreemden een gesprekje aan te knopen (:
    Maar goed, ik doe ook een sociale studie, dan moet je natuurlijk ook wel sociaal zijn!

    Eigenlijk doe ik dat ook (: Maar ik ben socialer rond cliënten, dan rond de 'gewone' mens, om 't zo maar te zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    Socially awkward :W


    En nog eens heel erg onhandig. Vandaag moest ik stuntelen met een fruit kist of groente kist, zo'n hout ding jeweetwel x3, in de bus gaan ja. .-." Bleef natuurlijk overal aan hangen met mijn tas. En shizzle. Ja, Ik kan beter alleen op mijn kamer blijven zitten, dan ben ik en iedereen veilig x3.

    Op Q ben ik aardig, in real ben ik een stuk realistischer.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Square schreef:
    In het echt ben ik niet goed in de omgang met mensen. Het ligt er niet echt aan dat ik niet aardig ben - hoop ik (krul) - maar het is meer dat ik ontzettend verlegen ben en nooit weet wat ik moet zeggen in de buurt van mensen die ik niet of nauwelijks ken.

    Op Q is dat veel minder zo, maar mensen zijn volgens mij altijd opener via internet. En ik zet inderdaad ook altijd reacties als ik een verhaal lees, want zelf erger ik me nogal aan de mensen die wel een verhaal kunnen lezen maar niet de moeite nemen om even twee regels te typen.

    same


    Cool, neat, swell -Cry

    Houndoom schreef:
    In real niet, op Q. wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik lees eigenlijk niet zo veel verhalen :$


    Life is hard and then we die

    Clefairy schreef:
    Heb ik ook (;


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    DancingDead schreef:
    ik was te aardig altijd :') en onzeker.
    nu ben ik feller en asocialer, maar ook gelukkiger. en ik ga geen bladwijzers en abo's nemen als het verhaal zuigt


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hmm, ik plaats ook wel vaak een reactie. Maar soms zit ik op mijn mobiel een hoofdstuk te lezen, en dan plaats ik in alle haast geen reactie. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee,ik heb nooit zin om een reactie achter te laten :'D


    -