• We kregen vandaag raport -8 buizen van de 13 [a]'- Maar normaal zal ieder normaal (?) mens er echt niet blij mee zijn en zullen al meteen een hele preek thuis krijgen of straf of wat dan ook?
    Maar bij mij werkte het helemaal omgekeerd. Mijn vader was niet boos en beschermde mij en toen ik in het school mijn punten zag was mijn dag ineens helemaal goed o.o & ofwel ben ik raar, ofwel zijn er hier nog mensen die blij zijn met een slecht raport?

    Nee. Mijn ouders zeiken al over het feit dat ik 1 onvoldoende heb. Maar ik heb ook maar 8 vakken :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen slecht rapport, maar ik ben er ook blij mee ghehe :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou een beetje... :$ Aan het begin 6 onvoldoendes :$ En nu nog maar 3 (yeah) en het zijn 3 vijven. Die haal ik wel op :D

    nee mijn ouders niet =3

    Ik heb een slecht rapport maar dat heeft redenen en school weet die redenen dus grote kans dat ik volgend jaar nog naar VWO mag


    behind very angel is a demon

    Mijn rapport is fantastisch _O_

    Nou, nee. Mijn ouders zijn daar niet echt blij mee.
    Al kreeg ik wel snoep en koekjes toen ik een 3.1 voor Wiskunde had :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn pa zou me nog eerder taart geven als ik een 1 heb dan me een preek te geven(: En mijn moeder is net zo dusja(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn ouders zijn er niet blij mee als ze weten dat ik er niet voor gewerkt heb. Anders hebben ze zoiets van, volgende keer beter.


    Tanya is de beste.

    Achja, het ligt er bij mijn ouders niet aan welk cijfer ik heb, zolang ik het cijfer maar op haal.
    Ik stond op mijn eerste raport een 3.2 voor wiskunde en nu sta ik een 4.9 voor wiskunde =3
    En iedereen vind het zo geweldig dat ik nu zo 'hoog' sta voor wiskunde zelfs de wiskunde leraar vind me dapper omdat ik me zo besig houd met wiskunde XD


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik stond 1 onvoldoende voor geschiedenis; een 5,4 omdat ik dat simpelweg niet kan leren. Nu sta ik (nog) een 9 voor een SO, maar we krijgen binnenkort de cijfers voor de repetitie en de presentatie, dus ik ben benieuwd ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou niet zo blij zijn met een slecht rapport maar ik zou er wel blij mij zijn als mijn rapport eerst nog slechter was XD
    Mar mijn rapport is (nog) niet slecht want zou nog wel kunnen omdat ik net 2 dagen geleden ben overgestapt naar vwo :P

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 23:48 ]


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Clockwise schreef:
    Ik heb geen slecht rapport, maar ik ben er ook blij mee ghehe :')

    Ghéhe, mijn rappotcijfers zijn op zich niet eens zo heel slecht :')


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn vader doet moeilijk over een 7 -.- Alles moet een 8 zijn. Mijn moeder is al blij als ik allemaal krappe 6jes sta.

    Ik sta allemaal 7's en een 8. Dus ik ben tevreden over mijn rapport.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 14:07 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.